سلام؛ چرا نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود عید نزدیک است. …………………

سلام، قابل توجه برگزار کنندگان نمایشگاه بهاره، اینکه مغازه داران بافقی حاضر نیستند در این نمایشگاه شرکت کنند تقصیر ما مردم بی گناه نیست. اینجا نمایشگاه برگزار نشود افرادی که بضاعت مالی دارند به شهرستانهای اطراف و مرکز استان مراجعه می کنند تا اجناس را با تنوع بیشتری خرید کنند. قشری که توان رفتن به شهرستانهای اطراف را ندارد چه گناهی دارند؟!
۰۹۱۳-۷۳۹
—————
سلام، با تشکر از فرماندار و مسئولینی که برای افتتاح جاده زحمت کشیدند. تردد در جاده بسیار خوب شده است، ولی کیفیت آسفالت مناسب نیست.
۰۹۱۳-۶۲۹
—————
سلام، از روزی که بانک ملی چهارده معصوم با شعبه معلم ادغام شده است باید ساعتها در نوبت باشیم. خدا نکند آقای حسینی به مرخصی رفته باشد؟! چرا استان برای کمبود نیروی این بانک اقدامی انجام نمی دهد؟! همانطور که یک روز قسط وام پرداخت نشود هزار بار پیامک ارسال می کنند و دیرکرد آن را هم به حساب می آورند، حتی قسط را خود به خود از حساب افراد کم می کنند به حقوق مشتری هم احترام گذاشته شود و جهت رفاه حال مشتریان تعداد کارکنان را افزایش دهید.
۰۹۱۳-۳۶۳
—————
با سلام ؛ فینال مسابقات ورزشی شرکت سنگ اهن برگزار گردید و بخاطر این که تماشاچی جمع کنند به کارگرها ورزشکار دروغ گفته اند بیایید کوله پشتی هایتان را تحویل بگیرید در پایان هم دست خالی همه برگشته اند- بسیار رفتارشان ناپسند بود
۹۱۳-۲۵۵
—————
سلام خدمت مدیریت اموزش و پرورش بافق – جشن تکلیف دانش اموزان جالب برگزار نشده است یک مفاتیح یا قرآن به دانش آموزان برای یادگاری هدیه ندادند.
جمعی از والدین آموزشگاه…..
—————
سلام؛ جلسه پرسش و پاسخ که در مسجدجامع برگزار شد شخصی سرش را به ستون می زد و حمایت از دکتر رحیمی می کرد من در نزدیکی او نشسته بودم و از این کار عصبانی شدم، (…) اولین ضربه را محکم زد ولی دومی وسومی را خیلی یواش می زد سرش درد گرفت.
جمعی از کارگران شرکت سنگ اهن
—————
سلام؛ چرا نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود عید نزدیک است.
۹۱۳-۶۶۵
—————
هر سرپرستی آمد و رفت هم خوبی داشت هم بدی پس اینقدر نگویید چرا رحیمی رفت و…. فکر دیگر مشکلات شهر باشید.
۹۱۳-۱۵۲
—————
شهردار محترم بافق چرا میدان ورودی شهر برای سال نو گل گاری نمی شود؟ ۹۱۳-۷۷۶
—————
باسلام؛ مردم بافق که همه دارای مشکل هستند چرا در جلسه پرسش و پاسخ با مسئولین شرکت نمی کنند-نخبگان باید حضور یابند-همیشه تعدا خاصی از ادم می آیند و می روند.
۹۱۳-۱۵۹
—————
سلام؛حقیقت دارد چاه گز را از دست داده ایم تا ۳۵ روستا را تحویل ما دهند؟؟؟؟ برزگری
—————
سلام؛ برای ما سوال شده است چرا دکتر رحیمی که اهل برقراری عدالت بود تخلفات آقای….. را رو کرد ولی اقای …. که از فامیل …. بود را رسوا نکرد؟؟؟
کارگرهای دلسوز شهر
—————
سلام – پلاستیک فروشی خیابان( …. )اجناس خود را گران میفروشد لطفا مسئولین به روی قیمتها نظارت داشته باشید.
کارگران
—————
با توجه به کمبود آب؛ چرا علف یونجه در اداره منابع طبیعی کاشت می شود
۰۹۱۳-۵۲۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»