بارندگی‌ها در استان یزد بدون خسارت بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به بارندگی‌های دوشنبه‌شب در برخی مناطق استان گفت: در حال حاضر گزارشی از میزان خسارت‌های احتمالی از بارش‌ها از سوی مسئولان ۱۰ شهرستان دریافت نشد.

هادی هادی نسب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در برخی رودخانه‌های فصلی ازجمله ده بالا و طزرجان شهرستان تفت در پی بارش‌های اخیر رواناب جاری‌شد و با پدیده‌ای به‌عنوان سیل خطرآفرین در استان روبرو نیستیم.
وی اظهار داشت: امروز محمدعلی طالبی استاندار یزد از طریق مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران استان با فرمانداران شهرستان‌ها در مورد وضعیت مناطق از لحاظ بارندگی گفت‌وگو کرد و مشکلی خاصی گزارش نشد.
هادی نسب تصریح کرد: مرکز عملیات اضطراری مدیریت یزد در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران در صورت بروز مشکل در محدوده استحفاظی استان است.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون تمام نیروهای خدمات رسان نهادهای مختلف ازجمله شهرداری‌ها، راهداری، اورژانس ،جمعیت هلال‌احمر و پلیس‌راه در شهرستان‌های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، مهریز، تفت، بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه تا پایان بارندگی در حال آماده‌باش کامل هستند.
بارندگی از دیروز (دوشنبه ) در استان یزد آغاز شد و بیشترین میزان بارش‌ها با ۸۰ میلی متر مربوط به ایستگاه باران‌سنجی روستای منشاد شهرستان مهریز است و میزان بارندگی طی این مدت در یزد یک میلی متر گزارش شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در