نجات معجزه‌آسای یک خانواده گرفتارشده در سیلاب شیراز توسط یگان ویژه +تصاویر

نیروی های یگان ویژه دیروز در سیلاب شیراز توانستند خانواده ای گرفتار را که در ماشین خود محبوس بودند و در گل و لای سیل هولناک گیر کرده بودند از مرگ حتمی نجات دهند و آن ها را به بیمارستان منتقل کنند. در پی احتمال دوباره سیل دروازه قرآن شیراز مسدود شده است تا عملیات پاکسازی انجام شود تا مشکلی دوباره گریبانگیر مردم نشود. گفته می شود تعداد کشته ها در این شهر به ۲۱ تن رسیده است. در ادامه جزئیات نجات خانواده ای در سیل شیراز را در نیک صالحی بخوانید

خانواده نجات یافته از سیلاب شیراز

سردار حسن کرمی با اعلام خبر نجات جان اعضای یک خانواده از سیلاب در شیراز درباره جزئیات این حادثه، گفت: روز گذشته سرنشینان یک خودرو در سیلاب شیراز گرفتار شده و هر لحظه امکان غرق شدن خودرو و مرگ سرنشینان آن وجود داشت که یکی از نیروهای جان‌ بر کف یگان ویژه با مشاهده این حادثه و با شجاعت کامل و از خودگذشتگی، خود را به داخل سیلاب انداخته و با تلاش فراوان کودک ۶ساله را از داخل خودرو خارج کرده به دیگر نیروها رساند.

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی افزود: این نیروی یگان ویژه پس از نجات معجزه‌آسای کودک نیمه‌جان و غرق در گل‌ولای، به یاری پدر و مادر این کودک شتافت و جان آنها را نیز نجات داد.

وی تصریح کرد: پس از احیای جان کودک در بهداری ناجا، وی و خانواده‌اش برای انجام اقدامات و مراقبتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

سیلاب شیراز

نجات اعضای یک خانواده در سیلاب شیراز

به‌گفته کرمی، ۳۲ اکیپ از نیروهای یگان‌ویژه به‌محض اطلاع از وقوع سیلاب در شیراز و برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت به منطقه اعزام و مستقر شدند.

همچنین بخوانید :  اسامی جان باختگان سیل در شیراز و نجات معجزه آسای دو کودک +تصاویر

فرمانده یگانهای ویژه ناجا خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ خودروی آسیب‌ دیده از سیل، به منطقه تحت کنترل پلیس منتقل شده و با توجه به فعالیت تمام دستگاه‌ها و فروکش کردن سطح آب اوضاع در حال عادی شدن به‌پیش می‌رود.

بیشتر بدانید : دروازه قرآن تا اطلاع ثانوی به خاطر سیلاب شیراز مسدود است

رییس پلیس راهور فارس گفت: دروازه قرآن شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است و وررود و خروج به شهر شیراز از کمربندی جوادیه خواهد بود.

سرهنگ مصطفی عباسی در این رابطه به خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر وضعیت تردد در سایر معابر شهر شیراز جریان دارد و مشکل خاصی نیست اما شهروندان از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

سیلاب شیراز

مسدود شدن دروازه قرآن شیراز

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع سیل و شدت بارندگی، کلیه مسیرهای زیرگذر و کنارگذر شیراز مسدود و مسیر جایگزین پیش‌بینی‌شده، افزود:

دروازه قرآن نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است و وررود و خروج به شهر شیراز از کمربندی جوادیه خواهد بود.

وی اظهار کرد: کلیه انشعاباتی که به میدان ابوالکلام، چهل مقام و تقاطع دلگشا منتهی می‌شود نیز مسدود است و پلیس راهور اجازه تردد نمی‌دهد.

تسنیم , مهر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در