شهردار بافق: سال ۹۸ ، سال پرباری در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز خواهد بود

بمناسبت ۲۵ اسفند ماه روز شهردار جمعی از کارکنان شهرداری، با حضور در دفتر شهردار و اهدا دسته گل این روز را به مدیریت شهری بافق تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، سید علی نوروززاده در این دیدار با بیان اینکه اتفاقات خوب پیامد زحمات همکاران در شهرداری بافق است گفت: همدلی و همراهی کارکنان خدوم شهرداری باعث اتفاقات خوب در عرصه های مختلف مدیریت شهری شده است.
شهردار بافق افزود: ما خادمان مردم در شهرداری بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و به کارگیری روش های نوین، شرایط مناسبی برای زندگی، کار و نشاط مردم فراهم کنیم.
وی گفت: با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر برداشته خواهد شد.
نوروززاده افزود: مسلما زحمات همکاران هم از سوی مردم دیده می شود و هم نزد خداوند منان اجر و منزلت دارد مخصوصا در ایام عید و خدمات سفر که سختی کار شما عزیزان بیشتر خواهد شد.
وی همچنین از صبوری مردم حین اجرا طرح ها تقدیر و بیان کرد: وضعیت شهرداری علیرغم مشکلات مالی تحت کنترل بوده و در سال ۹۷ طبق قول داده شده در ابتدای سال به شهروندان عزیز به طور متوسط هر ماه یک پروژه اجرایی شده است.
شهردار بافق با تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان و نیز پیمانکاران شهرداری گفت: سال آینده سال پرباری در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز خواهد بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام