فرماندار بافق: یک و نیم کیلومتر از محور روستایی بافق- باقرآباد تا پایان امسال بلوار می شود / مالکین حریم ۱۷٫۵ متری محور را رعایت نمایند

فرماندار بافق در راس هیئتی متشکل از دادستان عمومی و انقلاب، شهردار، بخشدار مرکزی، رییس شورای شهرستان و جمعی از روسا و مدیران ادارات مرتبط از محور بافق به باقرآباد بازدید و از نزدیک با حضور در جمع اهالی و ساکنین این مسیردر جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری افق کویر؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: محور بافق به باقر آباد که از بین مزارع و کارگاه های شهرستان عبور می کند در چند سال گذشته به  یک مقوله پیچده تبدیل شده است.

زاده رحمانی افزود: یک سری از افراد در سالهای گذشته بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز کرده و امرار معاش می کنند که در جای خود محترم و باید به آنها مساعدت شود ولی باید در مسیر قانونی قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از اهالی در این محدوده فاقد پروانه ساخت هستند، تصریح کرد: این مالکین برای دریافت خدمات و زیرساخت آب، برق و گاز و.. به علت فاقد پروانه ساخت بودن مشکل دارند.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه ساکنین و گردشگران عبوری از بلوار کشاورز استقبال چندانی نداشتند، یادآور شد: مسیر بافق به باقرآباد از سمت میدان بهارستان یک محور روستایی با عرض شش متر بوده و فاقد استانداردهای لازم می باشد.

فرماندار بافق در ادامه افزود: در این باره جلسه ای با حضور شهردار، بخشدار مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب، رییس شورای شهرستان و جمعی از روسای ادارات مرتبط با این حوزه در فرمانداری برگزار شد و موارد ذیل مقرر شد:

– ۸۰۰ متر ابتدای این محور توسط شهرداری آزادسازی و اجرای بلوار شود.

– از نقطه ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نیز توسط بخشداری در امسال اجرایی شود و تا پایان سال یک ونیم کیلومتراز این مسیر به بلوار ۳۵ متری تبدیل شود.

زاده رحمانی همچنین افزود: از مالکین و ساکنان این محور تقاضا می شود تا حریم ۱۷٫۵ متری جاده را رعایت نموده و در جهت تسریع در عملیات اجرایی این مسیر نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ادامه ساخت بلوار از نقطه ۱۵۰۰ متر تا میدان گردشگری در سال های آتی انجام خواهد شد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در