سلام- برخی از کوچه ها براثر بارندگی های اخیر نشست کرده است شهرداری قصد ندارد این ها را درست کند

باسلام خدمت شهرداری محترم، به نظرمن استاندارترین خیابان،خیابان مسجدجامع شده بخاطرسرعتگیرعالی. ازشما خواهشمنداست خیابان شیخ محمدتقی به همین صورت درست کنید.چندتاسرعتگیرالان هست اصلاً استاندارد نیست.
۹۱۳-۰۳۴
—————
سلام، پل هوایی که قرار بود سال گذشته در خیابان ۱۵ خرداد قرار دهند سرانجام چه شد؟
۹۱۳-۵۲۰
—————
سلام، آیا پل های رودخانه شور از استحکام بالایی برخوردار است؟ و برای استحکام پل ها ستون اضافه شده است آیا برای مسیر آب ها مشکلی ایجاد نمی کند؟
۹۹۱-۰۱۲
—————
سلام، مجموعه وسایل بازی پارک آهنشهر روبه روی آلاچیق چرا جمع آوری شده است؟
۹۱۰-۷۴۰
—————
سلام، با تشکر شهردار محترم که برنامه های متنوعی در پارک آبشار برگزار نمودند، چرا هر سال از ایل قشقایی دعوت می شود؟
۹۱۰-۳۶۰
—————
باسلام و احترام- فرماندار بافق گفته است که می خواهند مدرسه ای در لرستان به نام بافق بسازند کار بسیار پسندیده ای می باشد اما از ایشان بعنوان جمعی از فرهنگیان خواهشمندیم به فکر مدارسی که درهمین شهر نیاز به بازسازی دارند هم باشند
جمعی از فرهنگیان
—————
سلام خسته نباشید- هیچکس نظارتی به بیمارستان بافق ندارد در تعطیلات دکتر شکسته بند نبود
فتوحی
—————
سلام- برخی از کوچه ها براثر بارندگی های اخیر نشست کرده است شهرداری قصد ندارد این ها را درست کند
۹۱۳-۷۷۶
—————
سلام خدمت رییس اموزش و پرورش – از شما می خواهیم برنامه امتحانی بچه ها را بنحوی برنامه ریزی نمایید تا توان روزه شدن داشته باشند ۹۱۳ -۲۵۵
—————
سلام – برخی از رانندگان قوانین را رعایت نمی کنند مثلا سمت چپ خیابان را می گیرند و میروند در صورتیکه باید سمت راست رانندگی کرد یا بدون راهنما وارد فرعی می شوند لطفا دراین باره راهنمایی و رانندگی نکاتی را اعلام کند.
۹۱۳ -۴۷۳
—————
سلام – بعضی مرکز بهداشت ها درست خدمات نمی دهند چند نفر نشسته اند و اصلا توجه ای به شخصی که وارد شده ندارند و با سنگینی جواب می دهند و می گویند اتاق بعدی و….
۹۱۳-۸۵۶
—————
سلام، خطر سیل زدگی در سراسر شهر پیچیده و این که ممکن است باعث تخریب قسمت های از شهرستان بافق شود، امید است که خداوند به بچه ها و کودکان ما رحم نماید و این خطر از شهرستان برداشته شود،اما نکته ای که باقی می مانند این است که مسئولین گرامی بافق باید به فکر سیل بندی هایی در اطراف شهرستان باشند حتی برای سالهای بعد.
۰۹۱۳-۵۲۵
—————
کاش شهروندانی که آشغال های خود را با ماشین حمل می کردند، هنگامی از سطح ماشین روی زمین می افتاد، برمی گشتند و آشغال ها را جمع آوری می کردند تا منظره ی زشتی در سطح خیابان ایجاد نشود، به خدا همه اینها حق الناس است
۹۱۳-۰۵۸
—————
سلام، از شهردار محترم درخواست داریم فکری به حال خیابان ها بردارد خیلی چاله دارد. ممنون

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام