رییس کمیته امداد شهرستان بافق: ۹۶ حامی نیکوکار در شهرستان بافق معلم هستند.

به گزارش هفته نامه افق کویر؛۹۶ نفر از حامیان طرح اکرام و محسنین کمیته امداد در شهرستان بافق دبیر،معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.
رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان بافق با گرامیداشت هفته معلم، گزارشی از مشارکت نیکوکاران بافقی در طرح های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد وگفت: ۹۶ نفراز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان بافق دبیر،معلم،استاددانشگاه و فرهنگی هستند.وی همچنین افزودند حامیان خیراندیش بافقی در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
رییس کمیته امداد شهرستان بافق با اشاره به فرهنگ اصیل مردم بافق در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار شهرستان بافق همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آنها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرحهای مشارکتی این نهاد در امر خدمت رسانی بهتر به محرومان رقم زده است.
وی ادامه داد هم اکنون ۱۹۹ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۷۴۵ حامی نیکوکار در قالب طرحهای اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند.
هاشمی پور با دعوت از نیکوکاران بافقی برای مشارکت در طرح های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی شهرستان میتوانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان، یتیم و یا فرزند محسنین مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه مبلغ ۵۰ هزار تومان به آنها کمک کنند.
رییس کمیته امداد شهرستان بافق افزود: کمک های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت ، جهیزیه و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می شود.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”