مجتمع فولاد بافق به خطوط ریلی راه آهن متصل می شود

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از انجام مقدمات اجرایی طرح اتصال این مجتمع به خطوط ریلی راه آهن خبر داد.
سیدمحسن ابوئی اظهار کرد: مقدمات اجرایی طرح اتصال مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق جهت اتصال به خطوط ریلی راه آهن کشور با انجام مطالعات، بررسی ها، برداشت ها و نقطه گذاری های مسیرها توسط مشاوران و کارشناسان راه آهن استان یزد، شروع شده است.
وی افزود: فازهای تعیین شده در این طرح شامل فاز اول جهت اتصال انشعاب ریلی به طول یک کیلومتر و با ظرفیت یک میلیون تن حمل بار در سال، فاز دوم به منظور توسعه انشعاب ریلی به طول ۹ کیلومتر جهت ظرفیت ۵ میلیون تن حمل بار در سال و فاز سوم در راستای ریل گذاری به کارخانه های داخل مجتمع، می باشد.
مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تصریح کرد: با اتصال این مجتمع به خطوط ریلی، دسترسی لازم برای تأمین مواد اولیه و حمل محصولات کارخانجات این مجتمع به سایر نقاط کشور، با سهولت بیشتری انجام می‌شود.
قابل ذکر است که هم اکنون در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجربه و دانش نیروهای متخصص، انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزهای مختلف به صورت شاخه تولید می گردد و در سال جاری نیز به صورت کلاف عرضه خواهد شد.
همچنین ادامه فعالیت پروژه کارخانه احیاء مستقیم این مجتمع در حال انجام است و شروع احداث کارخانه های گندله سازی و ذوب و ریخته گری آن در دستور کار قرار داد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی