به همت خیران بافقی؛ احداث سه مرکز جامعه القرآن در بافق

مدیر جامعه القرآن کشور:در شهرستان بافق سه مرکز جامعه القرآن به همت خیران در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،حجت الاسلام طباطبایی مدیر جامعه القرآن کشور در سفر به بافق افزود:جامعه القرآن تمام خیری حضرت زهرا(س)،خانه جامعه القرآن و جامعه القرآن مرکزی از جمله این سه طرح قرآنی در بافق است‌.

وی افزود: جامعه القرآن حضرت زهرا (س) در فضایی حدود ۱۵۰۰مترمربع و با هزینه  بیش از ۲میلیارد تومان ، خانه جامعه القرآن در ۳۵۰مترمربع و با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰و جامعه القرآن مرکزی  در ۵۰۰مترمربع و با اعتبار یک ونیم میلیارد تومان از طرح های در حال احداث در این شهرستان به همت خیران است.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه ۷۰۰شعبه جامعه القرآن در کشور و خارج از کشور فعالیت می کنند گفت:بیش از ۱۵۰هزارقرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی در جامعه القران سراسر کشور فعالیت دارند.

وی افزود:در استان یزد ۲۰شعبه جامعه القرآن فعالیت دارند که در این مراکز روخوانی،روان خوانی،حفظ،تفسیر،ترجمه و مفاهیم قرآن آموزش داده می شود.

مدیر جامعه القرآن کشور خاطر نشان کرد: در سطح کشور ۷۰مدرسه ابتدایی،پیش دبستانی،راهنمایی و متوسطه در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به وجود شعبه های خارج از کشور با عنوان جامعه القرآن یا مراکز اسلامی گفت:افغانستان،پاکستان،هندوستان،عراق،لبنان و برخی از کشور های اروپایی از جمله کشور های دارای این مراکز  هستند.

لیلی حمامی زاده مدیر جامعه القرآن بافق نیز در این بازدید  با بیان اینکه هر ساله بیش از ۲۰۰قرآن آموز در جامعه القرآن بافق آموزش می بینند گفت: تاکنون بیش از ۲۰حافظ کل قرآن در بافق تربیت شده اند.

وی مشکل عمده جامعه القرآن شهرستان را کمبود فضای مناسب آموزشی بیان و خاطر نشان کرد:برای ادامه فعالیت نیاز مند  کمک خیران قرآنی هستیم.

جامعه القرآن بافق ۱۵سال سابقه فعالیت در سه بخش آموزشی خردسالان,برادران و خواهران دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در