مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی بافق صبح روز چهارشنبه ۲۲ خرداد  با حضور حدادزاده مدیرکل دامپزشکی استان یزد،فرماندار،رئیس شورای شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولیعصر(عج) و جمعی دیگر از مسئولان و اصحاب رسانه در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در این مراسم فرماندار بافق شبکه دامپزشکی را یک دستگاه حاکمیتی مهم دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و تاکید کرد: هر گونه بی توجهی ما را در بحث های امنیت غذایی و حوزه سلامت متضرر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کشور ما روز به روز اهمیت به موضوع دامپزشکی بیشتر مشخص می شود، امیدوار شد این نهاد حاکمیتی و ارزشمند که در بحث سلامت مواد پروتئینی، دام و در مجموعه امنیت غذایی را رقم میزند به جایگاه خود برسد.

زاده رحمانی با بیان اینکه فرمانداری آمادگی  دارد تا در بحث سلامت هر گونه کمکی را انجام دهد از مدیرکل دامپزشکی استان یزد خواهان توجه ویژه در بحث تجهیزات و امکانات شبکه دامپزشکی شهرستان شد.

وی اظهار کرد: در بحث نیروی انسانی طی چند ماه اخیر ۲ نیرو اضافه شده و این سبب بالا رفتن عملکرد شبکه دامپزشکی و ورود در بحث نظارت بر رستوران ها و سلامت غذایی در این مکان ها شد. هر کجا بحث سلامت باشد فرمانداری آماده برای هر گونه کمکی با همکاری اداره تعزیرات و دادسرا خواهد بود، به ویژه در بحث جمع آوری مواد فاسد پروتینی و لبنی که از استاندارد لازم برخوردار نیستند.

فرماندار بافق با بیان اینکه شهرستان زمینه خوبی برای زیر بخش دام و طیور دارد،در بحث تولید تقاضای تسهیل گری نمود و افزود:  افرادی در روستا و حاشیه شهر پیشقدم در امر تولید و پرورش دام و طیور و سایر ماکیان هستند و باید کمک کرد تا آنان را نیز در چهارچوب نظام دامپزشکی و دام پروری بیاوریم.

رئیس شورای شهرستان بافق نیز در سخنانی کوتاه از زحمات احسان زارع رئیس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان بافق تشکر کرد و آرزوی موفقیت برای فرزانه سالاری سرپرست این مجموعه کرد و از توجه فرماندار بافق به موضوعات شهرستان و تلاش برای حل مسائل تشکر و قدردانی کرد.

 زارع سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان بافق نیز از همکاری همه دستگاه ها به ویژه مدیرکل دامپزشکی استان تشکر کرد و سالاری را فردی پرتلاش و دلسوز معرفی کرد و آرزوی موفقیت برای وی نمود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”