بلواری به دنبال ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش هفته نامه افق کویر، باتوجه به حوادث و سوانحی که در بلوار انقلاب بافق به دلیل عدم روشنایی و نور کافی روی داد، همه مسئولین برآن شدند تا هرچه سریعتر به این مسئله رسیدگی شود. موضوع حائز اهمیت این است که عدم روشنایی معابر به بلوار انقلاب ختم نمی شود و بلوار آیت ا… میرغنی زاده فاقد هرگونه روشنایی می باشد. بلواری که راه دسترسی روستای مبارکه به پارک آبشار و شهر بافق را تسهیل کرده است. برای پیگیری این موضوع گفتگویی تلفنی با دهیار روستای مبارکه انجام شد که وی در این باره گفت: این بلوار در محدوده شهربافق و دهیاری مبارکه هست که با تعامل چند جانبه مسئولین مسئله عدم روشنایی آن رفع خواهد شد.
حیدری افزود: بودجه طرح روشنایی این بلوار مشخص نشده است تا از سمت خدمات دهیاری و یا شهرداری بافق انجام شود، این اعتبار باید از محل عمران و آبادانی شهرستان، بودجه آن تأمین شود.
دهیار مبارکه با بیان اینکه اجرای این طرح وابسته به تخصیص اعتبار هست اظهارداشت: حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم هست تا روشنایی این بلوار تأمین گردد.
وی تصریح کرد: این طرح مختص شهرداری بافق و دهیاری روستای مبارکه نیست، خارج از محدوده بوده و جزء راههای روستایی محسوب می شود.
حال این سؤال پیش می آید؛ چرا بلواری که به صورت کامل تکمیل نشده است و برای تأمین اعتبار آن با مشکل روبرو هستند افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است؟!
برای شهری که از نظر اقتصادی یکی از شهرهای ثروتمند استان و کشور می باشد؛ چرا برای تأمین اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی جهت روشنایی یک بلوار با مشکل مواجه هست و کمیت آن لنگ است.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در