۴۰۰ موتور بدون پلاک جمع آوری شد

به گزارش هفته نامه افق کویر، نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل ستاد نیروی انتظامی بافق برگزار شد.

تجلیل از خبرنگاران
شنبه، ۲۶ مردادماه باحضور سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی منطقه و دو نفر از معاونین وی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه، این نشست انجام یافت. کمالی ضمن تجلیل از خبرنگاران به برخی مسایل حوزه کاری خود اشاره کرد و گفت: بیشترین مشکلی که نیروی انتظامی در بافق با آن روبرو هست، معضلات اجتماعی است که تبعات آن به خود پلیس بازمی گردد.
وسایل نقلیه بیمه باشند
وی ادامه داد: اخیرا تصادفاتی که صورت می گیرد اگر وسایل نقلیه بیمه نباشد و به عنوان تصادفی به بیمارستان بروند، هزینه درمان برعهده خودشان است، بنابراین باید هر وسیله نقلیه حتما بیمه باشد تا در حوادث احتمالی کمک حال آسیب دیدگان باشد.
وی تصریح کرد: پیش تر فقط کروکی در تصادفات لازم بود و دولت رایگان پرداخت هزینه ها را متقبل می شد؛ اما اکنون کروکی به همراه بیمه نامه اجباری است.

۴۰۰ موتور بدون پلاک
کمالی افزود: حدود ۴۰۰موتور بدون پلاک که بیرون از منازل قرار داشت و در میان آنها موتورسیکلت هایی که بدون قفل، سوییچ بود و حتی به راحتی روشن می شد با هماهنگی مقام قضایی جمع آوری گردید.
شایان ذکر است در این نشست به موضوعاتی مانند استخدام در نیروی انتظامی بافق، سرقت، ازدواج و طلاق، پاتوق ها، بازداشت معاون معدنی شرکت سنگ آهن مرکزی، دوربین های مدار بسته سطح شهر، نظارت به اماکن شهری و استفاده از مربیان مرد برای ورزش خانم ها و غیره پرداخته شد که مشروح آن در شماره آتی منتشر خواهد شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»