سلام خدمت شهرداری بافق،کی قراراست بلوار شهدا سر و سامان بگیرد. خسته شدیم از ترافیک، گرد و غبار،تمیزکردن ماشین و حیاط مشکل کارکجاست بامردم درمیان بگذارید…….

سلام، ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل محترم بیمارستان (….) بافق هفته گذشته، شنبه شب ساعت ۲۱ به بیمارستان شهر مراجعه کردم؛ برای دریافت جواب آزمایش، مسئول محترم آزمایشگاه مشغول تماشای سریال تلویزیون بود و همکار محترمه شان نیز در فضای مجازی سیر می کردند، به من گفتند که ما شب جواب آزمایش شما را نمی دهیم. من این مسیری را که رفته بودم برگشتم منزل مهم نیست و دوباره مراجعه کردم و جواب را گرفتم، ولی بیاییم کمی با هم مهربانتر باشیم و سعی کنیم به همدیگر کمک کنیم.
۹۱۳-۷۲۲
—————
سلام خدمت شهرداری بافق،کی قراراست بلوار شهدا سر و سامان بگیرد. خسته شدیم از ترافیک، گرد و غبار،تمیزکردن ماشین و حیاط مشکل کارکجاست بامردم درمیان بگذارید
. ۹۳۰-۵۵۹
—————
سلام خسته نباشید، ببخشید یه گله ای دارم از آموزش و پرورش درمورد دانش آموزان مقطع ابتدایی؛ امیدوارم شما پیگیری کنید ببینید دلیل اینکه دانش آموزان مدارس دولتی همه باید موهای اصلاح شده وکوتاه داشته باشند که این به نفع خود دانش آموز هست؛ خصوصاً درمورد اینکه بچها از اول مهر درگیر شپش و اینطور مسائل می شوند، ولی دانش آموزان مدارس غیردولتی همه با موهای بلند و مدل دار می روند مدرسه؛ هیچ کسی هم هیچی نمی گوید نه مدیر!؟ نه آموزش و پرورش!؟ چرا باید در مقطع ابتدایی اینطور باشه که بچها به خاطر این مسائل کوچک بحث داشته باشند؛ اگر تمام مقاطع ابتدایی چه دولتی چه غیر دولتی همه یکسان باشند خیلی بهتر هست اینطوری بچها متوجه می شوند باید نظافت و نظم را رعایت کنند.
محمد
جاده ساغند به سمت بهاباد که از معدن چادرملو می گذرد فاقد استانداردهای جاده می باشد چرا فرمانداری بهاباد برای تعریض این جاده یا لااقل مرمت آن کاری نمی کند؛ تا کی باید این جاده کشته بدهد؟
دهقانزاده
—————
جاده d19 یا چاه گز به سمت چادرملو هنوز آسفالت نشده؛ از مسئولین می خواهیم مشکلاتشان با اداره محیط زیست حل کنند! این چه معنایی دارد که ما بافقی ها برای طی کردن مسیر بافق تا مشهد این مسیر را اضافه طی کنیم و باید برویم بهاباد و مسیر را دور بزنیم با این گرانی سوخت و وسایل!
۰۹۱۰-۰۳۶
—————
این که آقای صباغیان گفته اند صورتجلسه شهریورماه ۹۳ حل شده، یادشان رفته که قرار بود ۱۵ درصد از سهام شرکت را به بافق بدهند. برای حل این موضوع کارگروه و ایشان چه کاری کرده اند؟
۹۱۳-۵۸۰
—————
از اداره ورزش و جوانان و اماکن نیروی انتظامی بافق می خواهیم نظارتی بر باشگاههای خصوصی داشته باشند! این چه معنا دارد که از مربی مرد برای آموزش زنان استفاده می شود؟
۰۹۱۳-۵۶۰

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در