سه راز موفقیت اززبان (جول اوستین)

راز اول: اتفاقات مثبت را به زندگیتان دعوت کنید

هرچیزی که در زندگی ما وجود دارد یا در آینده با آن برخورد می کنیم را خودمان به زندگی خود دعوت می کنیم. چگونه؟ با کلام خود و با باورهایی که داریم.

وقتی قانون دنیا این شکلی است که خودمان قادر هستیم تا اتفاقات را برای خودمان بسازیم پس چرا با کلام و باورهای خود افکار مثبت را به زندگی مان دعوت نکنیم؟

راز دوم: هیچوقت تسلیم نشوید

چندوقت پیش مردی در لابی هتلی به من گفت که آرزویش این بوده که کسب و کار خودش را راه اندازی کند، بعد شروع کرد و همه چیز داشت خوب پیش می رفت، خیلی انگیزه داشت ولی در ادامه مجموعه ای از موانع سر راهش قرار گرفت و متأسفانه باعث شد که در کسب و کارش شکست بخورد.

آن مرد فکر کرد که همه چیز تمام شده است، ولی نه، فقط شاید زمان مناسبی برای انجام آن کار نبوده است. روی چیزهایی که خدا به شما وعده داده است، تسلیم نشوید، نگذارید رؤیاهایتان از همان ابتدا از بین برود.

ممکن است در گذشته آن چیزی که می خواستید اتفاق نیفتاده و نتیجه ای نگرفته باشید ولی بدانید که هر چیزی زمان مشخص خودش را دارد و خداوند نعمت هایش را برای شما نگه داشته است.

راز سوم: وسوسه نشوید و مقاوم باشید

وسوسه سراغ همه می آید. اینکه وسوسه شویم که دیگر نمی توانیم تحمل کنیم، دیگر تلاش مان نتیجه نمی دهد، مقاومت بس است و باید تسلیم شویم.

باید هر روز به دنبال نیت های قلبی خودمان بگردیم، از خودمان بپرسیم که آیا در مسیر درستی قرار داریم یا نه؟ باید هر روز بدانیم در کجای مسیر قرار گرفته ایم تا از مسیر درست منحرف نشویم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی