زمام بهبود کشور در دست مردم و جوانان است

امام جمعه بافق گفت:دفاع مقدس طلیعه‌ای جدید در تاریخ انقلاب ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه پیرامون طرح مساله مذاکره توسط آمریکا اظهار کرد:طرح مجدد مذاکره از سوی آمریکا برای ایجاد فشار بر مردم و کشور است.

او خاطر نشان کرد: زمام بهبود و پیشرفت کشور در دست مردم به ویژه جوانان انقلابی است و همین اعتقادات و مقاومت در برابر آمریکا می‌تواند کشور را به نتیجه مطلوب برساند.

امام جمعه بافق بیان داشت: امروز کشور در همه زمینه‌ها به ویزه فن آوری و تولید گام‌های بسیار بلندی برداشته است و که همه این موفقیت‌ها مرهون ایستادگی و نه به بیگانان است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت فرار سیدن هفته دفاع مقدس گفت: حرکت رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس طلیعه‌ای جدید در تاریخ انقلاب ایجاد کرد که به حول قوه الهی جاودان شد.

امام جمعه بافق با تشریح برخی از موفقیت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس افزود:امروز امنیت کشور، پیشرفت‌های علمی و فضایی مرهون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

سلمیانی تصریح کرد: ظرفیت مدیریت اسلامی کشور به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اوج و کمال اقتدار است و نظام اسلامی حرف اول قدرت منطقه را می‌زند.

او همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید به تشریح گام‌های بلند آموزش و پرورش در طول انقلاب پرداخت و گفت:آموزش و پرورش نهادی مقدس است که هر چه در این نهاد هزینه شود همان سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

سلیمانی به تبیین فراز‌هایی از بیانان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در راستای آموزش و پرورش پرداخت و گفت: باید در آموزش و پرورش به گونه‌ای برنامه ریزی شود که فرزندان این مزو بوم هم از نظر علمی و هم از نظر اعتقادی رشد کنند.

امام جمعه بافق توجه به سند تحول آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود: تبیین سند تحول آموزش و پرورش توسط رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی تبیین و تشریح شود تا تحولی جدی در آمورش و پرورش محقق گردد.

او از همگان به ویژه خیران خواست به کمک آموزش و پرورش بیایند و در کنار فعالیت‌های خیری برای مناسبت‌های مذهبی و ساختن حسینه‌ها و مساجد برای توسعه فضا‌های آموزشی نیز همکاری کنند.

سلیمانی همچنین گفت: حمله انصارالله یمن به مراکز نفتی عربستان یک نقطه عطفی در اقتدار یمنی‌ها محسوب می‌شود.

امام جمعه بافق تصریح کرد: این حمله انصار الله یمن، اوضاع عربستان را به هم ریخت و معادلات استکار و صهیونسیت را بر هم زد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل