سلام، به گفته رییس آموزش و پرورش شهریه مدارس هیچگونه افزایشی نداشته است؛ پس چرا مدرسه (…) نسبت به سال گذشته صد هزار تومان ……..

با سلام و احترام خدمت مسئولین شهرستان بافق، چرا در شهرهایی مثل میبد و اردکان قیمت نان در نانوایی و لبنیاتی ها یکسان هست، ولی در بافق تفاوت چشمگیری دارد؛ لطفاً بررسی کنید، متأسفانه همه (…) شده ایم !!؟؟
۹۳۷-۲۶۷
——————-
باسلام، قابل توجه شهرداری بافق؛ لطفاً به خیابان فرهنگ رسیدگی کنید هم خیابان نیاز به آسفالت دارد و هم دوطرف خیابان پیاده روها خاکی هستند و هم جاهایی که قرار است فضای سبز شود را زودتر پیگیری کنید. خسته شدیم از بس هر روز به خاطر پیاده رو گرد و خاک می شود .
۹۱۳-۷۰۰
——————-
سلام، به گفته رییس آموزش و پرورش شهریه مدارس هیچگونه افزایشی نداشته است؛ پس چرا مدرسه (…) نسبت به سال گذشته صد هزار تومان به شهریه اضافه کرده است و والدین را مجبور کردند نقداً به حساب مدرسه واریز کنند
.۰۹۱۳-۷۳۹
——————-
با سلام. متأسفانه عملکرد آموزش و پرورش شهرمان ضعیف هست، چرا باید دقیقه نود تصمیم بگیرند معلمین مدارس را جابه جا کنند . چرا تو خرداد ماه برای طرح حمایتی اقدام شده ولی دقیقا روز ۳۱ شهریور این طرح رو اجرا کردن یعنی تو این ۳ ماه چی کار میکردن که حالا یادشون اومده. ما که مخالف اجرا کردن طرحشون نیستیم فقط میگیم زودتر به فکر باشن من رو حساب اینکه میدونستم معلم پسرم کیه ثبت نامش کردم اما الان معلم ندارن تا چند روز هم قراره نداشته باشن خدا میدونه!!! چرا اینقدر باید (…) که روز اول مهر همه چی به هم بخوره . من هزینه مدرسه غیرانتفاعی رو میدم و توقعم هم اینه که بچم بدون استرس و هیچ گونه مشکلی روز اول مهر رو به مدرسه بره نه اینکه بهش بگن خانم فلانی دیگه معلمتون نیست و بشین تا چند روز دیگه یه معلم بیاد . متاسفم از این وضع. لطفا رسیدگی کنید که حداقل سال های آینده دقیقه نود تصمیم نگیرند.متشکرم

۰۹۱۳-۴۵۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی