جزییات واژگونی اتوبوس کوهبنانی ها

«سعید ملک زاده» در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر، از جزییات حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بافق کوهبنان خبر داد. وی گفت: حوالی روستای موری آباد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ از اتوبوس سبقت می گیردوی ادامه داد: راننده اتوبوس در راستای عدم برخورد با این خودرو که راننده آن نیز یک خانم بوده است به سمت خاکی اتوبوس را هدایت می کند که متاسفانه اتوبوس با ۲۶ سرنشین واژگون می شود.

رئیس فوریت های پزشکی بافق افزود: بلافاصله دو یگان از پایگاه کوشک و سبزدشت و یک یگان از بافق و یک یگان نیز از کوهبنان عازم منطقه شدند و به مداوای ۲۶ مصدوم این سانحه می پردازند. وی گفت: عمده مصدومیت ضربات به دست، پا و ناحیه کمر بوده است.  ملک زاده گفت: به مدت ۱ ساعت تمامی مصدومان یا منتقل شده و یا تحت درمان قرار می گیرند و بحمدالله هیچ فوتی نداشتیم. وی تصریح کرد: ۳ نفر از مصدومان به بیمارستان بافق و ۶ نفر هم به بیمارستان کوهبنان به علت زادگاه شان منتقل گردیدند.

وی گفت: حال مصدومان رضایتبخش می باشد.

شایان ذکر است؛ حوالی ساعت ، ۳۱/۱۲ امروز، پنج شنبه، مورخ ۱۱ مهرماه سالجاری، یک دستگاه اتوبوس در محور بافق- کوهبنان، روبروی پمپ بنزین موری آباد در برخورد با یک دستگاه خودرو سواری دچار انحراف شده و از جاده خارج می گردد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در