یا عرض سلام و خسته نباشید، برادر جانبازم موتورش درب منزل پارک بوده؛ زمانیکه به بیرون از منزل مراجعه می کند متوجه می شود موتورش را به سرقت بردند. برای پیگیری این موضوع به سراغ همسایه ها رفته و دوربین منزل آنها را چک می کند………

سلام، می خواستم پیشنهاد بدهم که قسمت بیوگرافی بازیگران را از هفته نامه حذف کنید؛ زیرا این قشر الگوی خوبی برای جامعه نمی باشند؛ متأسفانه خیلی از الگو های زشت جامعه از طریق این قشر باب شده است.
۹۱۳-۰۸۲
—————
قابل توجه شهرداری بافق، باسلام، لطفاً در خصوص تشیع جنازه اموات برنامه ریزی شود تا خیابان ها را مسدود نکنند و ایجاد مزاحمت برای وسایل نقلیه نگردد.
۹۱۶-۱۵۳
—————
باسلام، از قُضاتِ دادگستری و مسؤلین دادگاهِ بافق خواهشمندم در احکامِ صادره ، از درجِ پسوندِ نامِ خانوادگیِ مُجرمین، خودداری نمایند،چون مردم به آن شهر یا روستایی که مُجرم ، اهلِ آنجاست بدبین می شوند، به اقتصاد،فرهنگ وگردشگریِ آن روستا یا شهر هم لطمه می خورد!
۹۱۳-۵۱۴
—————
قابل توجه مسئولین محترم شهرستان بافق و شهرداری، باسلام درخصوص تشیع جنازه اموات اقداماتی انجام شود مثل یزد و شهرهای دیگر که خیابان را مسدود نکنند؛ اگر شخصی کار فوری داشته باشد و اتفاقی برایش بیفتد جوابگو و مسئولیت آن بر عهده کیست؟! مسئولین ترتیبی اتخاذ نمایند تا خیابان و عبورو مرور وسایل مسدود نگردد و پیشنهاد می گردد کل مراسم در بهشت الحسین(ع) باشد و برای آوردن به امام زاده عبدا…(ع) توسط شهرداری و چند نفر از فامیل میت انجام شود و هزینه ایاب و زهاب اخذ گردد.
۹۹۱۳-۷۹۰
—————
یا عرض سلام و خسته نباشید، برادر جانبازم موتورش درب منزل پارک بوده؛ زمانیکه به بیرون از منزل مراجعه می کند متوجه می شود موتورش را به سرقت بردند. برای پیگیری این موضوع به سراغ همسایه ها رفته و دوربین منزل آنها را چک می کند و به نیروی انتظامی نیز خبر می دهد. در حال پیگیری موضوع بوده که متوجه می شود موتورش را به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل کردند؛ وقتی علت را جویا شدیم گفتند موتورسیکلت پلاک نداشته به همین منظور آن را ضبط کردند.سؤال من این است آیا این کار بدون اطلاع صاحب وسیله نقلیه صحیح می باشد؟ در این وانفسای اقتصادی خانواده ها به اندازه کافی مشکلات اقتصادی دارند که استرس دزدیده شدن وسیله نقلیه شان نیز به آن اضافه شود.
۰۹۱۳-۲۳۶
—————
فرض کنیم تیم فوتبال پیشکسوتان بافق قرارهست در یک رویداد فوتبالی شرکت کند؛ اما یک مربی بی دانش، نالایق و ناکارآمد حتی بدون هیچ کارنامه مربیگری بدون تجربه و تخصص هدایت تیم را در اختیار می گیرد آنم نه بخاطر لیاقت؛ بلکه بواسطه سیاست!!!!!!
کاپیتان تیم را بجای احترام به کسوت و زحماتش بجای مدیر فنی گذاشتند؛ مثلاً بگذارن تدارکاتچی .گلر را فوروارد بگذارد و مدافعان و هافبک ها و پیستونها هیچ کدام سرجای خودشون نباشند و بخاطر عدم توانایی این مربی از تهران تیم را برایش ارنج کنند.حال اینکه همه ما موافق استفاده از جوانان مستعد و لایق هستیم؛ اما راه صحیح و درست آن را بلد نیستیم و هر روز این مربی چون با خیلی ها هم بازی بوده بدنبال عقده گشایی هست.
داستان علی دایی که احمدی نژاد آن را مربی تیم ملی گذاشت یادتان هست؟! با حذف علی کریمی ها و مهدوی کیاها در نهایت باعث حدف خود وتیم ملی فوتبال یک کشور شد. آنهم با افتضاحی که در ورزشگاه آزادی و از همه بدتر در برابر عربستان رقم خورد. حالا خودش به کنار به لحاظ بی برنامگی و اهداف پوچ واینکه هیچ چشم اندازی برای تیم و آینده متصورنیست نه اینکه طرحی برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ندارد ضربات جبران ناپذیری به شهر و مردمانش می زند که سالیان سال مربی بعدی باید تلاش کند تا ناتوانایی هایش را جبران نماید.
نسلی از همین نوجوانان و جوانان بخاطر همین افکار پوسیده سوختند و به فنا رفتند؛ بیاییم از استعداد های ناب و بی نظیر دختران و پسران شایسته بافقی که لایق بهترین ها هستند کمک و استفاده کنیم تا به تیم های باشگاهی پایتخت و تیم های ملی برسند تا افتخارش برای شهر و مردمان سختکوش این دیار، ماندگار شود…
مربی که فقط و فقط بخاطر ماندن چند صباحی بیشتر در کادر فنی غلام حلقه به گوش دستورات فنی و تعویض بازیکنان از مثلاً فردی در تهران یا هرکجای دیگر باشد نه اقتدار دارد نه شایسته سرمربی تیم مان .تازه استایل و تیپ وی را هر آدم استخون خوردکرده فوتبالی ببیند متوجه می شود ک در کلاس این تیم و مربی گری نیست!!!!! .
ما برای ساختن تیم مان با تعصب و غیرتی که سالیان سال خاک زمین های خاکی فوتبال کلوپ، راه آهن ، امید، بافق جوان، مظفریه، انصار، هلال احمر، عقاب و… را خوردیم؛ چگونه می توانیم تیم مان را به یک مربی (…) بسپاریم؛ لطفاً مسئولین رسیدگی کنند.
۰۹۱۳-۰۱۲
——————-
با سلام خدمت دست اندرکاران حسینیه بزرگ سفلی، وقتی تعزیه برگزار می شود ،به گروه تعزیه بگویید قبل از برگزاری روضه صحنه نمایش خود را طراحی نمایند و در وسط روضه این کار را انجام ندهند که باعث بی نظمی در روضه می شود.
۰۹۱۳-۴۵۱
——————-
در کنکور امسال پنج نفر سهمیه پرستاری در بافق بوده است. که شامل بافق نشده است و متأسفانه شهرهای استان تکمیل گردیده است. از مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم این مسئله راپیگیری نماید.
۹۱۳-۸۵۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در