به گزارش هفته نامه افق کویر: ستوان یکم محمود محمدی رئیس پلیس راهور بافق در نشست شورای ترافیک به تشریح نقاط حادثه ساز شهر بافق پرداخت که به شرح ذیل می باشد:
• اولین نقطه، بلوار مسجد جامع که با نرده کشی و دست انداز از لیست نقاط حادثه ساز حذف شد.
-خیابان شیخ محمد تقی؛ تصادفات خیلی زیاد است و حداقل باید سرعت گیر و چشم گربه ای نصب شود/ گذرگاه عابر پیاده باید بیشتر شود.
• بلوار انقلاب؛ حد فاصل میدان بهارستان به میدان فاطمیه؛ باید از میدان معلم تا میدان خروجی شهر کامل نرده کشی شود و نیاز به سرعت گیر هم دارد/ مکان های مورد نیاز سرعت گیر شناسایی شده و باید احداث شود .
• خیابان دارایی؛نیاز به خط کشی دارد.
• خیابان چهارده معصوم؛عرض کمی دارد.
• بلوار میرغنی زاده؛ هیچ گونه سرعت گیر و دوربین سرعت در آنجا وجود ندارد.
• بلوار انقلاب؛ روشنایی کم می باشد و دلیلی ندارد که تیر های برق یک در میان خاموش باشد!
• لزوم هرس کردن شاخ و برگ درختان در خیابان ها.
• خیابان فرهنگ و امام رضا(ع) آسفالت خوب ندارد.
• بلوار کشاورز که حفاری صورت گرفته نیاز به یک روکش آسفالتدارد.
• لزوم نصب دوربین های پلاک خوان؛به کاهش تصادفات و کنترل ورودی و خروجی کمک می کند.
نرده کشی بلوار هزینه بر است، ۲ تا ۳ میلیاردتومان
سید علی نوروز زاده، شهردار بافق گفت: نرده کشی بلوار حدود ۲تا۳میلیارد تومان هزینه دارد که اگر بلوار انقلاب بخواهد همزمان نرده کشی شود هزینه بر است، روشنایی این منطقه بر عهده اداره برق است.
وی در رابطه با بلوار وحشی بافقی گفت: در برنامه های آینده است که گذرگاه عابر پیاده را افزایش دهیم و قرارداد منعقد شده است.
حدیث عباسی