وسایل ورزشی تنیس گران‌است

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ تنیس طبق آمار دومین ورزش در فرانسه است. این ورزش نیاز به چابکی و شرایط خوب فیزیکی دارد، شتاب و ضربه به توپ مهم هست. در این ورزش فعالیت‌های قلبی – عروقی بیشتر می‌شود . تنیس نیاز به انعطاف پذیری، سرعت و دقت دارد. این ورزش را می‌توان از سنین پایین شروع کرد و این رشته ورزشی به صورت مسابقه دو نفره یا چهار نفره می باشد. در این شماره خبرنگار ما به سراغ “ فاطمه ابوطالبی” رفته و با وی به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:
وی خود را اینگونه معرفی کرد: “ فاطمه ابوطالبی” متولد سال۱۳۵۰ دارای دو فرزند هستم. تحصیلات من کارشناس علوم اجتماعی است و حدود سال ۱۳۹۴ در رشته ورزشی تنیس توسط راهنمایی یکی از مربیان استان یزد فعالیت خود را آغاز نمودم و در سال ۱۳۹۶ به عنوان نایب رییس هیئت تنیس شهرستان بافق منصوب شدم. همچنین دخترم یکی از طرفداران و بازیکنان این رشته ورزشی است.
وی ادامه داد: در تفرجگاه آهنشهر دوره های آموزشی آقایان و بانوان را به همراه دو مربی آغاز نمودم که این رشته ورزشی با استقبال خوبی روبرو شد. وی ادامه داد: اعضای تیم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نموده اند.
وی افزود: درحال حاضر نوبت (سانس) بانوان بنابر دلایلی تعطیل شده است. وی گفت: پنج نفر از آقایان در دوره های داوری و مربیگری تنیس شرکت و مدرک خود را اخذ نموده‌اند.

زمین خاکی تفرجگاه آهنشهر برای تمرین مناسب تر بود
وی در ادامه اضافه کرد: برای تمرین بانوان سالن مدرسه “ پیام “ را با مشارکت هیئت تجهیز نمودیم؛ اما زمین خاکی تفرجگاه آهنشهر برای تمرین مناسب تر بود. وی یاد آور شد: اکنون چهار زمین ورزشی برای تمرین آقایان است.وی بیان کرد: “ صدرا ملا مهدی زاده “ یکی از بازیکنان تیم تنیس شهرستان است که وی در مسابقات کشوری شرکت داشته و مقام نیز کسب نموده.

استعدادیابی در مدارس شهرستان
وی عنوان کرد: چندین مربی برای آموزش به شهرستان بافق دعوت شده و در مدارس سطح شهرستان توسط دو مربی بومی استعدادیابی انجام شده و برای اولین بار مجمع هیئت تنیس استان در بافق برگزار شد همچنین میزبان مسابقات استان در شهرستان بوده.

تنیس خاکی آینده روشنی خواهد داشت
ابوطالبی در مورد آینده رشته ورزشی تنیس خاکی بیان کرد: تاکنون بازیکنان تیم پیشرفت چشمگیری داشته و این رشته ورزشی آینده روشنی خواهد داشت. وی در ادامه گفتگو گفت: علاقمندان این ورزش می توانند در سنین ۵ تا ۶ سال فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی یکی از قشنگ ترین خاطره خود را زمانی که اعضای تیم برای یک دوره مسابقات به “ شهرساری” سفر کردند به عنوان خاطره انگیزترین و شیرین ترین رویداد عنوان کرد و تلخ ترین خاطره خود را آسیب دیدن از ناحیه دست فرزند خود نام برد.وی اظهارکرد: وسایل ورزشی تنیس خاکی گران است؛ در حالی که در صورت گران ‌نبودن تجهیزات این رشته ورزشی می‌توانستیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.
وی در پایان از مسئولین شهرستان خواست تا بانوان ورزشی را دریابند.
حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چطور اسمی که برای فرزندنتان انتخاب می کنید باعث تغییر چهره او می شود؟

افراد به مرور زمان به ویژگی‌های ظاهری‌ که