صدای افق

باسلام و احترام
اصلا در شهرستان بافق به کشاورزی توجهی نمی‌شود چاه اسلامیه ابوالفضل (حسن آباد)پارسال بعلت قطع و وصل مکرر برق متحمل هزینه هایی از قبیل ۱_خسارت به درختان ۲۰تا ۲۵ساله شد درختانی که پدران ما برای آنها زحمات زیادی کشیده بودند ۲_ باعث حفر چاه جدید شد چون چاه قبلی بخاطر نوسان و خاموشی برق غیر قابل استفاده شد ‌‌بخاطر اینکه منطقه حسن آباد ریگزار هست و باعث ریزش چاه شده بود . چندین نامه به جهاد کشاورزی، شورای شهرستان،  رونوشت به نماینده مجلس، فرمانداری، بخشداری، اداره اب منطقه ای، داره برق شهرستان زدیم کاش امام جمعه محترم که پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان هست در این زمینه هم پیگیر شود و درخواست شود که این سازمانها جوابگو باشند که کاری انجام دادند در رابطه با این مشکلات قشر زحمتکش کشاورز یا نه ؟ واگر پاسخگو نبودندو دلیل بی توجهی بعضی از ادارات در این رابطه چه بوده است
فضای مجازی

امام جمعه بافق که در خطبه های نماز جمعه بیشتر انتقاد می کند به نظر می رسد که کار خوبی است؛ اما به صرف انتقاد مسائل حل نمی شود، پیشنهاد من شهروند این است که کارگروه هایی تشکیل شود و قبل از اینکه در خطبه ها مطالب گفته شود و باعث کدورت و نارضایتی برخی گردد در جلسات خصوصی مسائل حل و فصل شود.
۰۹۱۳-۴۲۸۸

چطوری است که در بافق حضور اتباع ممنوع است؛ اما می بینیم که بعضی از اتباع در مغازه ها مشغول به کار هستند و حتی به تنهایی میوه فروشی به راه انداختند و میوه های بی کیفیت توزیع می گردد و در حال کاسبی است، بدون آنکه مالیات و عوارضی بدهد، آیا شناسایی این افراد برای ناظرین و مسئولین سخت است؟
۰۹۱۶-۴۲۴۱

برخی از مغازه ها در روزهای تعطیل مذهبی هم باز هستند، مغازه ای در بلوار …. در روز اربعین باز بود و وقتی که من پرس و جو  کردم فهمیدم فروشنده از اتباع است در حالی که صاحب مغازه بافقی است ، چرا صاحب مغازه به این مسئله توجهی ندارد و صنف توجهی نمی کند؟
۰۹۱۴-۰۰۷۴

از مسئولین و جهاد کشاورزی به خاطر راه اندازی میوه و تره بار تشکر می کنیم
۰۹۱۳-۲۹۶۷

اداره صنعت،معدن و تجارت و اصناف چرا نظارتی بر فروشگاه های به اصطلاح شیک ندارند؟ اصلا این فروشگاه ها حاضر نیستند قیمت را روی کالا درج کنند، اگر جنسی را بر می داریم حتما باید از فروشنده سوال کنیم و فروشنده قیمت را در رایانه نگاه کند
۰۹۱۳-۳۶۷۷

چرا در بافق خشک شویی کم است و تنها دو خشک شویی وجود دارد؟
۰۹۱۰-۸۸۴۱

ای کاش شهرداری مشکل این فروشگاه های بزرگ را حل می کرد، فروشگاه…. در بلوار انقلاب واقعا از لحاظ ترافیکی مشکل دارد، اصلا گاهی وقت ها در آن محل تصادف رخ می دهد و ماشین ها دوبله و سوبله پارک می کنند و رفت و آمد مشکل است.
۰۹۱۳۷۲۸۹

حادثه دردناک در جاده D19واقعا مقصر کیست؟ این اولین حادثه نیست و آخرین هم نخواهد بود.
۰۹۱۶-۸۸۴۱

اینقدر که در فضای مجازی در خصوص استاندار و فرمانداران بحث می شود به نظر من فرماندار غیر بومی یا بومی فرقی نمی کند، مهم این است که شایستگی مسئولیت را داشته باشد و همچنین از عهده کار به خوبی برآید
۰۹۹۰-۰۰۱۶

چرا فرماندار ویژه توسط نماینده مجلس پیگیری نمی شود؟ چرا حوزه های انتخاباتی اردکان و میبد فرماندار ویژه دارند، اما در حوزه مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق- بهاباد به هیچ کدام فرمانداری ویژه تعلق نمی گیرد، از نماینده می خواهیم تا نتیجه گیری نمایند.
۰۹۹۲-۸۸۷۴

همه چیز به سنگ آهن بر می گردد، حالا که سنگ آهن به مشکل مالی برخورده است بسیاری از پروژه های شهر خوابیده است و حتی فرمانداری هم می گوید ۵۰۰ میلیارد تومان از سنگ آهن طلب دارد و مطالبات ادارات به تعویق افتاده، کاش شرکت سنگ آهن فکری بر می داشت!
۰۹۱۴-۵۵۰۲

وقتی با ۱۱۸ تماس می گیریم حتما باید عنوان کنیم که از کدام شهرستان تماس گرفته ایم

۰۹۱۳-۵۵۶۰

شرکت سنگ آهن مطالبات خود را به اصناف پرداخت کند

۰۹۱۴-۹۹۷۵

برای معاینه چشم، برای تعویض گواهینامه به دکتر مراجعه کردم و دکتر در مسافرت بود و کسی هم جایگزین نبود تا کار مراجعین انجام شود کاش راهنمایی و رانندگی فکری بر می داشت
۰۹۱۳-۹۶۵۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

بدون مجوز نمی توان گزارشی جهت چاپ ارائه نمود

 به گزارش هفته نامه افق کویر، در حاشیه