انعقاد قرارداد با ورزشکاران بومی مانند غیر بومی باشد

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ سومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر از ۲۱ مردادماه به مدت ۵ روز به میزبانی سمنان برگزار شد از ۴۴ بازیکن دعوت شده به این اردو نام های “سارا فتوحی”، ” آرزو طالعی”، ” ثنا فتوحی”، ” فاطمه رئیسی” و “یگانه فتوحی” از باشگاه سنگ آهن بافق درفهرست دیده شد. در این شماره خبرنگار ما به سراغ این نوجوانان بافقی رفته و با آنان به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:

با تلاش توانستم در تیم ملی حضور پیدا کنم
در ابتدای گفتگو ” فاطمه رئیسی” بازیکن تیم هندبال سنگ آهن گفت: از سال ۱۳۹۹ هندبال را آغاز نمودم و با تلاش توانستم در تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی در ادامه شیرین ترین خاطره خود را قهرمانی لیگ آیندگان و دعوت به اردو تیم ملی دانست و بهترین هندبالیست ایران را بانوان” مینا وطن پرست” و ” فاطمه مریخ” نام برد.

در ادامه”سارا فتوحی” گفت: بنده از ۱۲ سالگی در رشته هندبال قدم گذاشته و تا به این لحظه با علاقه و امید به پیشرفت روزافزون ادامه داده ام.

ورزشکار موفق باید به برنامه خود پایبند باشد
وی در پاسخ به این پرسش ” بهترین راه برای پیشرفت یک ورزشکار را در چه می دانید؟” گفت: ابتدا باید یک برنامه منظم و مکرر در زندگی خود ایجاد نماید و به برنامه خود پایبند باشد؛ همچنین مطابق با آن در این مسیر گام بردارد.

وی یادآور شد: حضور در تیم ملی را مدیون تلاش های دلسوزانه مربی خود و تمرین های بی وقفه هستم، امیدوارم که در فهرست تیم ملی جزء نفرات نهایی نیز قرار بگیرم.

وی گفت: آینده خود را در هندبال درخشان دیده و جهت تجربه بیشتر تلاش می نمایم. وی قشنگ ترین خاطره ورزشی خود را قهرمانی در لیگ آیندگان عنوان کرد و تلخ ترین خاطره را کسب مقام سومی نونهالان که اولین تجربه او در مسابقات کشوری بیان کرد.وی گفت: اوقات فراغت خود را با کتاب خواندن و باشگاه سپری می کنم.

با تمام قوا برای پیشرفت هندبال شهرستان تلاش می نمایم
وی از مسئولین شهرستان به دلیل حامی ورزش بانوان تشکر نموده گفت: با تمام قوا برای پیشرفت هندبال شهرستان تلاش می نمایم.

سپس به سراغ بازیکن” یگانه فتوحی” متولد سال ۱۳۸۸ رفته که وی ورزش را از ۹ سالگی با رشته هندبال آغاز نمود و در حال حاضر درتیم سنگ آهن فعالیت دارد.

وی گفت: هندبال شهرستان در همه رده های سنی موفق به کسب مقام شده است و نسبت به مابقی رشته های ورزشی در موقعیت عالی قرار دارد.

وی قشنگ ترین خاطره ورزشی را دعوت به اردوی تیم ملی در رده نوجوانان دانست و تلخ ترین خاطره ورزشی خود را در مسابقات کشوری که با یک اختلاف مقام سوم را کسب نموده و در همان لحظه خبر درگذشت پدر و مادر دروازه بان تیم را شنیدم.

مسئولین به وعده ها و قول های خود عمل نمایند
وی در پایان اظهار کرد: مسئولین به وعده ها و قول های خود عمل نمایند و همچنین حامی و پشنیبان ما ورزشکاران باشند.

در ادامه” ثنا فتوحی” متولد ۱۳۸۷ ” پست «گوش راست» تیم هندبال سنگ آهن گفت: حدود ۶ سال پیش با رشته هندبال آشنا شده و خواهرم نیز در این رشته فعالیت داشت. وی موفقیت خود را علاقه، حضور مرتب در تمرینات، دانست. وی گفت: انشاا… در آینده نزدیک شاهد افتخارات بیشتری باشیم.

قرارداد با ورزشکاران بومی
وی از مسئولین خواستار  شد: انتظار ما بازیکنان از مدیرعامل باشگاه آهن که ورزشکاران بومی را بیشتر حمایت و پشتیبانی تا انشاا… همین بازیکنان در مسابقات حضور پیدا کنند همچنین قرارداد با ورزشکاران بومی مانند ورزشکاران غیربومی بسته شود.

سپس ” آرزو طالعی” گفت: بنده از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در هندبال آغاز نموده ام. وی افزود: ما ورزشکاران برای کسب موفقیت بیشترچشم پوشی بسیار زیادی داشته تا به اهداف خود دست یابیم، ناگفته نماند روز به روز پرقدرت تر از روز گذشته تلاش می کنیم.

وی درپایان به خبرنگار افق کویر گفت: از تمامی مسئولین و حامیان ورزش کمال تشکر را دارم که موجبات پیشرفت را برای نسل جوان فراهم نمودند.
حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

بدون مجوز نمی توان گزارشی جهت چاپ ارائه نمود

 به گزارش هفته نامه افق کویر، در حاشیه