شادی هندبالیست ها در خانه خود

در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال سنگ آهن بافق در مصادف با سپاهان نوین اصفهان پیروز این رقابت شد.
به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مسابقات لیگ برتر هندبال، یکشنبه شانزدهم مهر ماه، در مجتمع امام علی علیه السلام آهنشهر بافق برگزار شد. در این دیدار تیم هندبال سنگ آهن بافق و سپاهان نوین اصفهان در ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف یکدیگر رفته که بازی با برد شیرین تیم هندبال سنگ آهن بافق به اتمام رسید.
سالن امام علی، مملو از تماشاگرانی بود که برای تماشا و حمایت از پسران هندبالیست بافقی به سالن آمده بودند. حضور پرشور تماشا چیان، نوید بخش یک بازی مهیج و زیبا را می داد. در این میان حضور چشمگیر خانواده های بازیکنان و کودکان و علاقمندان به این رشته باعث انگیزه به پسران هندبالیست شهرستان بافق شده بود که بخشی از سالن امام علی را به تماشاچیان اختصاص می داد.
ناگفته نماند که تماشا چیان در یکی از بهترین بخش های سالن امام علی نشسته بودند تا از نزدیک شاهد بازی تیم باشند و به تشویق پسران هندبالیست شهرستان بپردازند. این حضور تماشا چیان بسیار موثر بود و تشویق آنان، وجد سالن را دو چندان کرده بود.
همزمان با برگزاری این دیدار بسیاری از تماشاچیان شهرستان بافق حاضر در ورزشگاه با انتشار پست های اینستاگرامی ابزار خوشحالی می کردند؛ و این تماشاچیان در بیشتر موارد به صورت خانوادگی در سالن حاضر شده بودند.
از همان ابتدا تیم سنگ آهن با گل های پی درپی بازی را در دست گرفتند، همچنین تماشا چیان با دقت و حساسیت خاصی بازی را دنبال و با کسب هر امتیاز، صدای شادی تماشاچیان همه فضای سالن امام علی را فراگرفته بود.
بازی با همه فراز و نشیب هایی که داشت به اتمام رسید و سرانجام هندبالیست های جوان شهرستان بافق نتیجه را با برتری ۲۵ بر ۲۲ از آن خود نمودند.
حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

گفتگو با مربی ووشواز بهاباد: ووشو تنها رشته رزمی که در بهاباد پایدار است

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ ” ووشو”