معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد: ۵۲۶ دانش‌آموز تحت حمایت در طرح درک و فهم قرآن کریم شرکت کردند

به گزارش نارین‌خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد اسلامی‌منش بابیان اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در بین مددجویان به‌ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد گفت: طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۵۲۶ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در طرح آموزشی و تربیتی درک و فهم قرآن کریم شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دو گروه سنی هفت‌تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال در این طرح شرکت کردند، افزود: دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با حضور در کانون‌ها و مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، بافق، بهاباد، مهریز و ابرکوه نسبت به فراگیری آموزش‌های درک و فهم قرآن اقدام کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: طی شش‌ماهه نخست امسال ۳۷۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد شامل زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، کودکان، دانش آموزان، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان تحت حمایت از برنامه آموزش‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: وی بیان کرد: طی این مدت ۲۴۸ میلیون تومان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مددجویان هزینه شد که ۳۶ درصد هزینه‌های این بخش از محل اعتبارات دولتی و ۶۴ درصد کمک‌های مردمی و صدقات پرداخت‌شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید