مدیریت ضعیف دولت مشکلات مردم را مضاعف کرده است

محمدرضا صباغیان گفت: وجود تحریم‌ها و کاهش درآمد دولت کار را برای دولت سخت کرده است اما متأسفانه همین وضعیتی هم که وجود دارد مدیریت نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه افق کویر، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: شیوع ویروس کرونا و تأثیراتی که بر اقتصاد کشور و واحدهای تولیدی گذاشته است، شاهد گرانی و افزایش قیمت کالاها هستیم که این وضعیت بر همه اقشار جامعه به ویژه اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر مانند کارگران فشار وارد کرده است.

وی افزود: البته دولت اقداماتی مانند ارائه بسته‌های حمایتی، وام یک میلیونی، کمک بلاعوض ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای اقشار آسیب‌پذیر و امثالهم را انجام داده و مجلس هم اقداماتی را در دستور کار قرار داده تا توجه ویژه‌ای به کارگران و اقشار ضعیف بشود، اما همه این کارها در مقابل سختی‌ها و گرانی افسارگسیخته کالاها چیزی نیست.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس با اشاره به نطق دو روز قبل خود در مجلس پیرامون وضعیت افزایش قیمت اجناس و کالاها، اظهار داشت: هم باید برای گرانی‌ها فکری بشود و هم لازم است که توجه ویژه‌ای به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه کارگران شود و البته ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

صباغیان تأکید کرد: وجود تحریم‌ها و کاهش درآمد دولت کار را برای دولت سخت کرده است اما متأسفانه همین وضعیتی هم که وجود دارد مدیریت نمی‌شود؛ به عنوان مثل اگر نظارت و مدیریت خوبی صورت می‌گرفت نمی‌بایست یک دفعه شاهد افزایش دو برابری اجاره مسکن و قیمت اجناس باشیم./ اطلاع رسانی راه دانا

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های