چگونه می شود که بخش اطفال تنها بیمارستان شهر بافق تعطیل باشد

شهروندی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: بنا بر دستور پزشک متخصص اطفال، مبنی بر بستری کودک چهارساله خود،در بیمارستان ولیعصر(عج) بافق به این بیمارستان مراجعه کردم و پس از ثبت پرونده با تعجب مشاهده کردم که بخش اطفال بسته و تعطیل است؛در نتیجه دخترم را به بخش جراحی هدایت کردند و پرستار مربوطه؛سراپایی، تنها تب سنجی نمود و رفت.
وی افزود: از انجایی که وقت افطار شد فرزندم همچنان تب داشت و بخش اطفال هم باز نشده بود؛ بیشتر پیگیری کردم و گفتند پرستاران بخش در حالت آماده به کار در منزل به سر می برند و تماس گرفته ایم و حضور پیدا خواهند کرد.
وی افزود:از شدت نگرانی بخاطر تب بالای فرزندم دیگر تحمل ماندن در بیمارستان را نداشتم و با هماهنگی به مطب دکتر اطفال در سطح شهر مراجعه کردم که در نهایت با تجویز دارو و عهده دار شدن مسئولیت و عواقب این کار فرزندم را به خانه بردم و شب سختی را گذراندیم که گاه کودکم دچار تب و لرز شدیدی می شد و نگرانی های من و همسرم بیشتر می گردید.
این شهروند در پایان گفت:چگونه می شود که بخش اطفال تنها بیمارستان شهر بافق تعطیل باشد و پرستاران آن هم؛ در محل کار نباشند!وی از فرماندار بافق به عنوان رئیس شورای سلامت شهرستان خواست تا نسبت به مسایل بهداشتی و درمانی بافق ورود پیدا کرده و جلوی این ناهماهنگی ها گرفته شود.
خبرنگار افق کویر پیرامون تعطیلی بخش اطفال از رئیس بیمارستان بافق و مدیر داخلی آن توضیحاتی را خواستار شد که محمد رضا قائمی،مدیر داخلی بیمارستان پیرامون این موضوع گفت: چون بیمار اطفالی جهت بستری نداشتیم؛در نتیجه دو سه روزی، بخش تعطیل بود؛اما از شب گذشته که مریض داشتیم، بازشده و مشکل خاصی نیست.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش