۵۴ پایگاه در شهرستان بافق آماده دریافت فطریه و کفاره

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق از آمادگی ۵۴ پایگاه برای دریافت فطریه و کفاره در روز عیط فطر خبر داد.

 سید رضا هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق گفت: ۳۲ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری و ۲۲ پایگاه در روستا نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم شهرستان بافق در روز عید فطر اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه رویکرد این نهاد برای بهره گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی بصورت غیر حضوری است، افزود: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی شهرستان بافق به ویژه در شرایط کنونی که جامعه متاثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵۲# تلفن همراه را در نظر گرفته است.

هاشمی پور ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند پس از وارد کردن کد دستوری و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت شده و مجدد با انتخاب عدد پنج که مربوط به زکات است، گزینه مورد نظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد انتخاب و مبلغ مورد نظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق اظهار داشت: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین شهرستان بافق هزینه شده و هزینه‌های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تامین می‌شود.

هاشمی پور گفت: فطریه جمع آوری شده برای کمک هزینه معیشت، رفع سوء تغذیه کودکان، کمک هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه مردم شهرستان بافق سال گذشته بیش از ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند، افزود: ۲۱ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، ۳۵ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۳۰۰ هزار تومان کفاره عمد بود.

در ضمن شماره کارت‌های بانکی برای دریافت فطریات و کفارات به حضور مردم شهرستان بافق اعلام می‌شود:

شماره کارت فطریه عام: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۷۸۶۰ و شماره کارت فطریه سادات: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۱۳۵
شماره کارت کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۴۰۲ و شماره کارت کفاره عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۶۷۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی