نمایندگی بیمه ایران یزدانی واقع در خیابان ۱۵خرداد

به گزارش هفته نامه افق کویر، بیمه ایران با دارا بودن ۲۰۵ شعبه فعال و مجتمع خدمات‌ بیمه‌ای در سراسر کشور و ۱۲ شعبه و نمایندگی در خارج از مرزها و با بکارگیری بیش از ۳۷۷۰ دفتر نمایندگی حقیقی و ۱۵۶ نماینده حقوقی تحت عنوان شرکت خدمات بیمه ای (در مجموع ۴۲۵۶ نمایندگی، کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای )، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور را در اختیار دارد. در همین راستا خبرنگار ما؛ گفتگویی با یکی از نمایندگی های دفتر بیمه ایران در شهرستان بافق صورت داده است که در ادامه می خوانید.
افق کویرلطفا خودتان را معرفی کنید؟
صدیقه یزدانی هستم، ابتدا با تشویق برادرم، به مدت چند ماه به عنوان کارآموز در بیمه ایران مشغول به کار شدم و بعد از آزمون و مصاحبه از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمودم.
افق کویر: در نمایندگی شما؛ چند نوع بیمه وجود دارد و چه خدماتی به مشتری ها ارائه می گردد؟
در حال حاضر بیمه های عمر، آتش سوزی، بدنه، مسولیت، حوادث، زلزله، سیل، عمرانی و بیمه اشخاص به صورت نقد و اقساط به مشتریان ارائه می گردد.
افق کویر لطفا توضیحی درباره بیمه عمر بیان کنید.
بیمه عمر یکی از پر مزایاترین انواع ها بیمه ها است، که محدودیت سنی ندارد و وام بدون ضامن و بلا عوض است که در آینده فرد بیمه شده بعد از اتمام سررسید مقرر تا پایان مدت بیمه حقوق بازنشستگی دریافت خواهد نمود. در صورت هرگونه حادثه، بیماری های خاص و یا فوت افراد، مبالغ واریز شده به همراه سود دریافت شده به وارث قانونی فرد تحویل می شود. شروع مبالغ این بیمه حداقل از ۵۰هزار تومان است و انتخاب این اقساط بستگی به فرد مراجعه کننده دارد.
افق کویر نمایندگی شما تا به امروز چه میزان امتیاز کسب نموده است؟
حدود ۳۰۰میلیون تومان امتیاز کسب شده و غیر قابل انتقال است و نمی توان به دیگری واگذار شود.
افق کویر صحبت شما با مشتریان چیست؟
بعضی از مراجعه کنندگان گلایمند از این هستند که چرا نرخ دریافتی بابت بیمه شدن افزایش یافته است، درهمین هفته نامه به تمامی مردم بزرگوار عرض می کنم مبالغ از سوی ما تعیین نمی شود و تمامی سیستم های بیمه ایران به سیستم مرکزی متصل هستند و نمایندگی ها هیچ گونه دخالتی در افزایش و کاهش نرخ بیمه ندارند؛ البته با درک وضعیت فعلی جامعه، تنها خدمتی که می توان به مردم نمود دریافت مبالغ بیمه به صورت نقد و اقساط و چک های بلند مدت می باشدکه در این نمایندگی صورت می گیرد.
مشتریان می توانند با مراجعه به “نمایندگی بیمه ایران یزدانی” واقع در خیابان ۱۵خرداد، جهت ارائه خدمات حضور یابند یا با شماره تماس ۳۲۴۳۲۳۱۰-۰۹۱۳۴۵۵۱۲۴۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید