اولین معلم جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند

اولین معلم جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند
به مناسبت هفته معلم، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، ضمن عرض تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان و معلمان دلسوز دیار و سرزمینمان و تسلیت شهادت استاد مطهری بیان داشت: اولین معلم برای جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند که شما نیز رسالت انبیاء را ادامه می دهید و افتخار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارید.
طولابی نژاد ، ضمن اعلام آمادگی در جهت آموزش در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی تبلیغات بیشماری می کند و شبهات و القائاتی را در بین فرزندانمان ایجاد میکنند که باید در این زمینه مراقب باشیم.
وی گفت: اگر تا دیروز فرزندانمان را برای داشتن گوشی تلفن‌همراه منع می کردیم در شرایط امروز باید حتما تلفن همراه تهیه کنیم و آموزش ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم و این نشان از اهمیت آموزش می باشد.
فرمانده انتظامی بافق افزود: شرایط امروز بسیار حساس است و باید دست در دست هم دهیم و در بحث روشنفکری خانواده ها تلاش کنیم زیرا دشمن در این قضیه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با هدف قرار دادن جوانان و خانواده ها و با ایجاد شبهات باعث از هم پاشیدگی خانواده ها و بی ایمانی بین فرزندانمان شوند.
قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز ضمن اظهار امیدواری در جهت قدم برداشتن در راستای آرمانهای این انقلاب و نظام گفت: امروز کار فرهنگی سخت و دشوار است و با تهاجم فرهنگی که دشمن بکار گرفته حساسیت کار فرهنگی بالا میرود.
قاسم زاده تصریح کرد: در شرایط سخت امروز و با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش ها تعطیل نشد زیرا آموزش تعطیل شدنی نیست و در شبکه دانش آموزی شاد، آموزش ها در حد قابل قبولی انتقال داده می شود و فضای امنی برای دانش آموزان است.
وی گفت: آموزش غیرحضوری را توصیه نمیکنم و کارکرد مدارس فراتر از آموزش های مجازی است و حضور دانش آموزان در بین دانش آموزان دیگر، شرکت در برنامه های مدارس و برنامه های مذهبی از نکات مثبت آموزش حضوری است از طرفی در شرایط امروز، آموزش ها باید غیرحضوری باشد و همچنین مشکلاتی را از جمله افسردگی، مشکلات جسمی و غیره را برای دانش آموزان به همراه داشته است.
این مقام مسئول افزود: بحث آموزش باید جدی گرفته شود و فرزندان در خانه اول یعنی خانواده و مدرسه به عنوان خانه دوم خود آموزش هارا باید صحیح فرا گیرند تا در آینده با آمار جرایم کمتری روبرو باشیم.
قاسم زاده افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه گذاری باشد نه دستگاهی که هیچ تولیدی ندارد و کشورهایی که از نظر آموزشی رشد کردند بحث آموزش را جدی گرفتند و آن را دنبال کردند.
وی در پایان از فرمانده انتظامی شهرستان بافق به عنوان مدیر نمونه کشوری در یگان های انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تلاش های شما در برقراری نظم و امنیت بسیارخوب بوده و جا دارد که از تلاش های شما و همه همکارانتان در مجموعه انتظامی تشکر شود.
در پایان با اهداء سبد گل از مدیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل