تاکنون جز مشاغل سخت و زیان آور به حساب نیامده ایم

به گزارش خبرنگار افق کویر، در ساخت یک پروژه عوامل مختلفی نظیر نیروی انسانی، مصالح سنگی، قیر، سوخت ،ماشین آلات و … دخیل می باشند که مجموعه آنها مستلزم پرداخت هزینه های گزافی است که تامین آن بر عهده تک تک افراد جامعه بوده و با توجه به گرانی روز افزون عوامل فوق قیمت تمام شده محصول روز به روز در حال افزایش است؛ لذا به نظر می رسد تنها قدم مثبت و موثر توجه به بالا بردن کیفیت اجراء، از طریق نظارت های مستمر و موثر در کنار آن کنترل کیفی دقیق توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است. در این شماره از نشریه با یکی از پرسنل زحمتکش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بافق آشنا می شوید.
ابتدا وی به معرفی کامل خود پرداخت و گفت: “کاظم رحیمی بافقی” از سال ۱۳۸۰ با ۲۰ سال سابقه کار در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بافق مشغول به کار می‌باشم؛ که از طریق شرکت های پیمانکاری به آزمایشگاه معرفی گردیدم و تاکنون که در خدمت شما هستم.
کاظم رحیمی در خصوص وظایف و مسئولیتی که در آزمایشگاه عهده داراست؛ اظهار داشت: در حال حاضر به عنوان کمک تکنسین آزمایشگاه مشغول به کار می باشم و با توجه به این که آزمایشگاه کار کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی را برعهده دارد؛ می‌بایست نسبت به نمونه برداری در محل پروژه اقدام و مصالح نمونه برداری شده را جهت انجام آزمایشات تکمیلی به کارگاه آزمایشگاه انتقال داد؛ که این آزمایشات با دقت و حساسیت بالایی انجام می شود و پس از اینکه نتایج آزمایشگاهی به دست آمد جهت تنظیم گزارش به قسمت اداری ارجاع می‌گردد.
وی به مشکلات موجود در این حوزه اشاره داشت و افزود: جهت نمونه برداری همه فعالیت ما در صحرا و بیابان و جاده و مناطق دوردست و روستاها و همچنین نمونه برداری از دکل‌های برق که آنتن دهی موبایل نیز وجود ندارد کاری بسیار دشوار و سخت می‌باشد؛ با توجه به اینکه در شهرستان بافق تابستانی بسیار گرم و زمستان آن هم بسیار سرد و خشک می باشد این موارد را از سختی های همیشگی کار می توان نامید.
رحیمی در پاسخ به این پرسش که آیا از شغلتان با وجود این مشکلات راضی هستید؛ توضیح داد: با تمام سختی هایی که وجود دارد هر روز با عشق و توان بالا در محل کار حاضر می شوم. با توجه به اینکه از نیروهای پیمانکاری می باشم؛ اما حقوق و مزایا به موقع و ماهیانه پرداخت می شود و تنها مشکلی که وجود دارد این است که؛ تاکنون جز مشاغل سخت و زیان آور به حساب نیامده ایم.
وی به عنوان صحبت پایانی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بافق جناب مهندس محمدیان اعلام کرد: خوشبختانه؛ تاکنون مشکلی وجود نداشته و از شغلم بسیار راضی هستم و در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از توجه افق کویر به نیروهای آزمایشگاه مکانیک خاک تقاضا دارم در صورت امکان با توجه به اینکه مشاغل موجود جز مشاغل سخت و زیان آور می باشد؛ پیگیری‌های لازم را در این زمینه به عمل آورند.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید