به زودی : صدورمجوز احداث و راه اندازی کارخانجات تولید واگن در بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر، جلسه شورای اداری بافق روز سه شنبه ۹/۳/۹۷ با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مدیران و روسای ادارات در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق در حاشیه این جلسه از راه اندازی کارخانجات تولید واگن خبر داد و اظهار داشت: به زودی مجوز احداث و راه اندازی کارخانجات تولید واگن در بافق صادر می شود و در ماه آینده شاهد شروع عملیات ساختمانی و فیزیکی این کارخانجات هستیم .
محمد زاده رحمانی افزود : احداث این کارخانجات نقطه عطفی در زمینه صنایع جوار ریلی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان و استان می باشد.
وی به یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال مالی ۱۳۹۷ بر اساس بودجه امسال هستیم از تمامی ادارات خواسته شد پروژه های مهم و اثر گذار خود را به ترتیب اولویت به فرمانداری به عنوان رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ارایه کنند تا با توزیع و تخصیص بودجه سال ۹۷ به اتمام پروژه های نیمه تمام و یا شروع پروژه های مورد نیاز شهرستان بپردازند.
در پایان جلسه سید محمد باقی زاده رییس شورای شهر و محمد رنجبر رییس شورای شهرستان در حاشیه جلسه شورای اداری بافق از زحمات و حمایت های محمد زاده رحمانی فرماندار با اهدای لوح تجلیل کردند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید