بیمارستان ۹۶تخت‌خوابی بافق در انتظار تخصیص اعتبار

به گزارش هفته نامه افق کویر “دکترمعظمی” معاون اداره کل منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت، در حاشیه سفر به شهرستان بافق که در روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه سال جاری انجام شد، درباره روند پیگیری ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی گفت: طبق قانون کشور، طرح های عمرانی باید ردیف بودجه داشته باشد تا بتوانند اعتبار مصوب از سازمان برنامه و بودجه بگیرد.
وی افزود: طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا امروز که دربا ره آن صحبت شد، ردیف اعتباری نداشته و مصوب سازمان برنامه و بودجه نبوده است.
معظمی تصریح کرد: ولی به دلیل اینکه با کمک شرکت سنگ آهن مرکزی، ساخت این بیمارستان شروع شد، وزارت‌خانه نیز کمک کرده و حدود ۷۰ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه تزریق شده که بخش کمی از آن را شرکت سنگ آهن پرداخت کرده است.
معاون اداره کل منابع فیزیکی و طرح عمرانی بهداشت گفت: درصورتی که اعتبارات ماده ۳۷ را از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص دهند، این طرح جزء اولویت‌های اول ما است؛ اما باید نماینده مجلس، فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی نیز کمک کنند.
وی در پایان اظهار کرد: برای ساخت و بهره برداری بیمارستان باید همه کمک کنند و وزرات خانه در اولویت است که تخصیص دهد و قول می دهیم که تا پایان سال طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی را تمام کنیم.

معصومه غلامرضاپور- حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی