امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی بافق با استقرار ایستگاه های صلواتی

به گزارش هفته نامه افق کویر جلسه شورای ترافیک شهرستان بافق به هدف برنامه ریزی و هماهنگی ایجاد امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی شهرستان با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، فرمانده پلیس راه بافق و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمدعلی صمیمی فرماندار بافق در این نشست گفت: در شهرستان بافق ۴۹۰ کیلومتر راه‌ مواصلاتی وجود دارد که بخشی از آن به استان کرمان و بخشی به یزد و بهاباد منتهی می شود.

وی ادامه داد: طبق سال‌های گذشته در جاده‌های شهرستان در ایام نوروز، تردد ناوگان حمل بار معادن، به حداقل می‌رسد تا تردد برای سواری‌ها آسان‌تر باشد.

صمیمی گفت: افزایش گشت‌های نامحسوس پلیس، هم به صورت ثابت و هم به صورت سیار، تصمیم دیگری بود که گرفته شد و حدود هشت گشت نامحسوس در محور‌های مواصلاتی مستقر می‌شوند.

فرماندار بافق خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات با هدف ایمنی و سلامت مسافران و رانندگان است که این اقدامات از ۱۵ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به تعطیلات نیمه شعبان، پیش بینی میشود که از ۱۵ اسفند شاهد ورود مسافران باشیم و از ۲۵ اسفند تا قبل از ماه مبارک رمضان، ورود مسافران افزایش بیشتری پیدا کند.

فرماندار بافق یادآور شد: با احداث ایستگاه‌های صلواتی با عنوان نوروزگاه در محور‌های مواصلاتی شهرستان، علاوه بر ارائه خدمات موردنیاز بین جاده‌ای به مسافران، کاهش تصادفات با استراحت رانندگان، رقم می‌خورد.

وی افزود: با توجه به پیش بینی نوروز پر رونق امسال و با در نظر گرفتن اینکه بیشتر تصادفات ناشی از خستگی است، این ایستگاه‌ها می‌تواند سبب کاهش بروز حادثه شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: