هشدار دادستان بافق به اخلال‌ کنندگان نظم در چهارشنبه سوری

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق ضمن تاکید بر صیانت از امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال گفت: با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش برخورد قاطع قضایی صورت می گیرد.
رحمان مزیدی در این رابطه بیان داشت: دادستانی با افرادی که بدون توجه به تذکر و هشدارها اقدام به برپایی تجمع در چهارشنبه آخرسال و برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم می کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی، برخوردی جدی و قاطع خواهد کرد.
این مقام قضایی اظهار داشت: تدابیر و برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال توسط تمامی مسئولان و دستگاه های ذیربط مورد تاکید می باشد.
مزیدی ابراز کرد: با استناد به قانون اگر فردي اقدام به حمل يا استفاده از ترقه، مواد آتش‌زا و محترقه غيرقانوني کند، پس از بازداشت و طی مراحل قانونی و قضایی مجازات خواهد شد.
دادستان بافق خاطر نشان کرد: دستگاه قضايي با شادي خانواده‌ها و برگزاري سنت‌ها هيچ مخالفتي نداشته و ندارد، ولی بر لزوم رعايت نظم و صیانت از حقوق ديگران بخصوص در نزدیکی سال جدید تاکید فراوان دارد.
این مقام مسئول عنوان کرد: شهروندان با تبعیت از قانون و پرهیز از اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز، پایان سال خوبی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل