دیزی هیزمی متفاوت در رستوران یاقوت

رستوران سنتی یاقوت

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رستوران یاقوت یک رستوان سنتی در شهر بافق است که محلی برای حضور افراد و مسافران است در این رستوران غذاها بر روی آتش طبخ و عرضه می‌شود. معماری فضای رستوران به سبک سنتی طراحی شده و به سبک قدیمی و با مواد اولیه سالم و سبزیجات معطراست. به همین منظور با موسس و مدیر این رستوران که ” جلیل طالعی بافقی” است به گفتگو پرداختیم که در ادامه می خوانید.

افتتاحیه رستوران یاقوت
” جلیل طالعی بافقی” ۳۸ ساله مدیر رستوران یاقوت گفت: ۲۳ ساله در زمینه کارهای آزاد مشغول هستم و بیمه خود را آزاد پرداخته است؛ مجموعه رستوران یاقوت را ۲ سال در شهرستان راه اندازی و سال ۱۴۰۱ جشنی برپا و افتتاحیه ای برای رستوران برگزار شد؛ که مردم شهر استقبال خوبی داشتند. اکنون پرسنل رستوران یاقوت آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی می باشند.
نقاشی ها هرکدام پیامی دارد

جلیل طالعی در خصوص نقاشی های بر دیوار رستوران کشیده شده بود توضیحاتی داد: و گفت نقاشی ها هر کدام پیامی دارد.
دیزی هیزمی متفاوت در رستوران یاقوت
وی از خدماتی که در رستوان یاقوت ارائه می شود بیان کرد: غذا رستوران همه سنتی است و غذا بر روی آتش طبخ می شود. دیزی این رستوران مورد توجه مشتری ها قرار گرفته است زیرا بر روی آتش پخته و گوشت گوسفند استفاده می شود؛ می توان از این مکان برای جشن ها و تولد ها استفاده کرد.
مدیر رستوران یاقوت گفت: برای ایام عید هر شب موسیقی زنده در رستوران برای مشتری ها اجرا می شود. در ایام ماه مبارک رمضان سعی و تلاش خود را داریم؛ که درب رستوران باز باشد تا مسافران بین راهی از آن استفاده نمایند.
وی در پایان اضهار کرد: از انتقاد و پیشنهادهای مشتری یان استقبال می‌نمایم.

نشانی: بافق _ میدان غدیر کمر بندی سنگ‌آهن ساعت کاری: ۲۴ ساعته شماره تماس: ۰۹۱۳۳۵۲۶۳۶۶

 

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این