رییس کمیته امداد شهرستان بافق: ۹۶ حامی نیکوکار در شهرستان بافق معلم هستند.

به گزارش هفته نامه افق کویر؛۹۶ نفر از حامیان طرح اکرام و محسنین کمیته امداد در شهرستان بافق دبیر،معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.
رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان بافق با گرامیداشت هفته معلم، گزارشی از مشارکت نیکوکاران بافقی در طرح های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد وگفت: ۹۶ نفراز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان بافق دبیر،معلم،استاددانشگاه و فرهنگی هستند.وی همچنین افزودند حامیان خیراندیش بافقی در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
رییس کمیته امداد شهرستان بافق با اشاره به فرهنگ اصیل مردم بافق در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار شهرستان بافق همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آنها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرحهای مشارکتی این نهاد در امر خدمت رسانی بهتر به محرومان رقم زده است.
وی ادامه داد هم اکنون ۱۹۹ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۷۴۵ حامی نیکوکار در قالب طرحهای اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند.
هاشمی پور با دعوت از نیکوکاران بافقی برای مشارکت در طرح های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی شهرستان میتوانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان، یتیم و یا فرزند محسنین مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه مبلغ ۵۰ هزار تومان به آنها کمک کنند.
رییس کمیته امداد شهرستان بافق افزود: کمک های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت ، جهیزیه و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می شود.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی