دختری بیست ساله در روستای مبارکه بافق به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسید

به گزارش هفته نامه افق کویر چهارشنبه هفته گذشته  ، ۱۲ اردیبهشت‌ سال جاری، مصادف با نیمه شعبان،  پدر « نجمه طالعی»   به کلانتری مراجعه و خبر فرار وی را از خانه ، اطلاع می دهد. پلیس پس از تشکیل پرونده شگردهای پلیسی را در دستور کار خود قرار می دهد و از طریق پیامک پی برخی مسایل می برد.

یک منبع  آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: پلیس جنایی پیگیری این موضوع شد و در آخر جسد این دختر را در حوالی خانه باغ پدری دختر کشف کرد.  در همین باره دکتر محمد رضا آیت اللهی، رئیس پزشکی قانونی بافق گفت:

بر اساس اطلاع پلیس آگاهی دیروز مورخ ۹۷/۲/۱۶ ساعت پنج و چهل و پنج دقیقه در محل وقوع جرم حضور یافتم. وی افرود: با تلاش عوامل انتظامی جسد از گودال بیرون آورده شد. وی افزود بررسی های من نشان می دهد که از زمان فوت ، ۷۲ ساعت گذشته است؛ ولی جسد سالم تر از گذشت این زمان ناست . رئیس پزشک قانونی بافق ادامه داد: کالبد دختر دارای پوشش شلوار مشکی و پیراهن زنانه بود که با چادر مشکی روی آن را پوشانده و در چادر خانگی قرار داشت. چهره از سمت راست بر دیوار قرار داشت و آن گاه خاک بر جسم بی جان این دختر ریخته شده بود.وی مقدار خاک پوششی را زیاد ندانست  و این را هم گفت؛ شاید علت سالم ماندن جسد در صورت صحت گفتار قاتل بنا بر مدت زمان ذکر شده عدم تابش نور خورشید و هوای نسبتا خنک داخل ساختمان نیمه ساز پدر مقتول است. دکتر آیت اللهی  گفت: کالبد این مقتوله برای بررسی های آسیب شناسی و سم شناسی به پزشکی قانونی مرکز استان منتقل شد.

هنوز از انگیزه قتل مشخص نیست ولی اختلافات خانوادگی می تواند علت این قتل باشد. پلیس پدر و نامادری این دختر و برخی از اعضای نزدیک به این خانواده را جهت تحقیقات پلیسی احضار کرده است. گفته می شود مظنون اصلی این پرونده، نامادری دختر است .

مقتول نجمه طالعی با سن ۲۰ سال که تا سال دوم راهنمایی ادامه تحصیل داده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

کارگاه آموزش خبرنویسی در یزد برگزار شد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل