” املاک رويال”  واقع در خيابان پانزده خرداد بافق

“املاک رويال” با مديريت آقايان “محمدرضا رايگان” و “حسين طالبي پور” واقع در بلوار پانزده خرداد، باهدف  جلوگيري از کلاهبرداري هاي ملکي از قبيل فروش مال غير، تصرف اراضي زمين خواري و فروش زمين هاي دولتي تاسيس گرديده است. و همراه با هم عهد بسته اند تا با صداقت و با اطلاعات حقوقي و آشنايي با قوانين مقررات مربوطه سعي در پيشگيري از وقوع جرائم ملکي داشته باشند. و قبل از انعقاد قرار داد و مبايعه نامه با بررسي دقيق مدارک و استعلام از ادارات: ثبت اسناد و املاک، راه و شهر سازي، منابع طبيعي و جهاد کشاورزي شهرستان بافق در مسير خدمت به مردم گام بردارند.

وجه تمايز” املاک رويال” در اين است که: “محمدرضارايگان” با استفاده از اطلاعات موثق و کارشناس ارشد حقوقي خصوصي و بيست سال سابقه کار حقوقي و همچنين پانزده سال مدرس آئين نامه و مدرس دانشگاه در رشته حقوق و به تصدي “حسين طالبي پور” کارشناس مديريت امورفرهنگي و از کارمندان  اموال شرکت سنگ آهن مرکزي، از انعقاد قرار داد هايي که منشا اختلاف، کلاهبرداري ، وقوع جرائم ملکي و… جلوگيري به عمل مي آورند.

سخن مشاوران املاک رويال با همشهريان

قبل از خريد و فروش املاک خود تحقيقات لازم را با استفاده از مشورت با حقوقدانان، مورد بررسي قرار دهيد و از  هرگونه نوشتن مبايعه نامه  غير رسمي  خودداري کرده و مانع از ايجاد زمينه و فرصت مناسب براي کلاهبرداران شويد. برخي از افراد، از اصطلاحات حقوقي اطلاع چنداني ندارند و همين نقص؛ دست کلاهبرداران را باز گذاشته و باعث سو استفاده هاي فراوان  در سطح شهرستان شده است.

شماره هاي تماس املاک رويال:

۰۹۱۳۸۵۳۳۲۴۴ طالبي پور – ۰۹۱۰۱۵۹۷۴۸۴ رايگان

      

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در