چگونه می شود که بخش اطفال تنها بیمارستان شهر بافق تعطیل باشد

شهروندی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: بنا بر دستور پزشک متخصص اطفال، مبنی بر بستری کودک چهارساله خود،در بیمارستان ولیعصر(عج) بافق به این بیمارستان مراجعه کردم و پس از ثبت پرونده با تعجب مشاهده کردم که بخش اطفال بسته و تعطیل است؛در نتیجه دخترم را به بخش جراحی هدایت کردند و پرستار مربوطه؛سراپایی، تنها تب سنجی نمود و رفت.
وی افزود: از انجایی که وقت افطار شد فرزندم همچنان تب داشت و بخش اطفال هم باز نشده بود؛ بیشتر پیگیری کردم و گفتند پرستاران بخش در حالت آماده به کار در منزل به سر می برند و تماس گرفته ایم و حضور پیدا خواهند کرد.
وی افزود:از شدت نگرانی بخاطر تب بالای فرزندم دیگر تحمل ماندن در بیمارستان را نداشتم و با هماهنگی به مطب دکتر اطفال در سطح شهر مراجعه کردم که در نهایت با تجویز دارو و عهده دار شدن مسئولیت و عواقب این کار فرزندم را به خانه بردم و شب سختی را گذراندیم که گاه کودکم دچار تب و لرز شدیدی می شد و نگرانی های من و همسرم بیشتر می گردید.
این شهروند در پایان گفت:چگونه می شود که بخش اطفال تنها بیمارستان شهر بافق تعطیل باشد و پرستاران آن هم؛ در محل کار نباشند!وی از فرماندار بافق به عنوان رئیس شورای سلامت شهرستان خواست تا نسبت به مسایل بهداشتی و درمانی بافق ورود پیدا کرده و جلوی این ناهماهنگی ها گرفته شود.
خبرنگار افق کویر پیرامون تعطیلی بخش اطفال از رئیس بیمارستان بافق و مدیر داخلی آن توضیحاتی را خواستار شد که محمد رضا قائمی،مدیر داخلی بیمارستان پیرامون این موضوع گفت: چون بیمار اطفالی جهت بستری نداشتیم؛در نتیجه دو سه روزی، بخش تعطیل بود؛اما از شب گذشته که مریض داشتیم، بازشده و مشکل خاصی نیست.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی