۵۴ پایگاه در شهرستان بافق آماده دریافت فطریه و کفاره

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق از آمادگی ۵۴ پایگاه برای دریافت فطریه و کفاره در روز عیط فطر خبر داد.

 سید رضا هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق گفت: ۳۲ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری و ۲۲ پایگاه در روستا نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم شهرستان بافق در روز عید فطر اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه رویکرد این نهاد برای بهره گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی بصورت غیر حضوری است، افزود: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی شهرستان بافق به ویژه در شرایط کنونی که جامعه متاثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵۲# تلفن همراه را در نظر گرفته است.

هاشمی پور ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند پس از وارد کردن کد دستوری و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت شده و مجدد با انتخاب عدد پنج که مربوط به زکات است، گزینه مورد نظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد انتخاب و مبلغ مورد نظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق اظهار داشت: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین شهرستان بافق هزینه شده و هزینه‌های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تامین می‌شود.

هاشمی پور گفت: فطریه جمع آوری شده برای کمک هزینه معیشت، رفع سوء تغذیه کودکان، کمک هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه مردم شهرستان بافق سال گذشته بیش از ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند، افزود: ۲۱ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، ۳۵ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۳۰۰ هزار تومان کفاره عمد بود.

در ضمن شماره کارت‌های بانکی برای دریافت فطریات و کفارات به حضور مردم شهرستان بافق اعلام می‌شود:

شماره کارت فطریه عام: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۷۸۶۰ و شماره کارت فطریه سادات: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۱۳۵
شماره کارت کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۴۰۲ و شماره کارت کفاره عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۶۷۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در