بانک ها بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند تا مشتریان در صف انتظار به سر نبرند

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ صبح امروز، شنبه، مورخ سوم خردادماه؛ بانک ملی مرکزی بافق از وضعیت مطلوبی در ارائه خدمات به مشتریان خود برخوردار نبود. مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن بود که تنها یک باجه دریافت و پرداخت وجه دایر بود و دیگر صندوق آن تعطیل بود.تنها باجه فعال آن نیز به علت ازدحام، پاسخگوی مشتریان نبود و بعضا کار را به روز دیگر، پس از تعطیلات عید فطر، موکول می کرد. «فتوحی» یکی از مشتریان بانک در این خصوص گفت: بانک ها در زمان کرونا باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند تا زمان کمتری در بانک و در صف انتظار به سر برد. خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع سراغ رئیس شعبه رفت تا علت را جویا شود که رئیس هم در بانک حضور نداشت. بعد از پیگیریها، بلاخره تماسی با رئیس حوزه برقرار شد که وی اعلام کرد به زودی به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. وی متذکر شد شعبه بافق؛ می بایست در اعطاء مرخصی به کارکنان دقت لازم را می نمود تا این مسئله پیش نیاید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

هفته گذشته بحث تعویض دفترچه بازنشستگان سنگ آهن