امام جمعه بافق گفت: دختران جامعه اسلامی دینداری و انقلابی بودن را از حضرت معصومه الگو بگیرند.

 

به گزارش پایگاه خبری افق کویر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت، گفت: بانوان و دختران جامعه اسلامی از این بانوی بزرگ انقلابی الگو بگیرند.

او با تبیین زندگانی حضرت فاطمه معصومه (س)، افزود:حضرت معصومه سلام الله علی‌ها بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد.

امام جمعه بافق ادامه داد: شهر مقدس قم به برکت این بانوی بزرگ اسلام پایگاه علم و معرفت و دانش است و این جایگاه را به تمام دنیا گسترش داده است.

حجت الاسلام سلیمانی با گرامیداشت روز دختر، اظهار داشت: دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه رفیع خود بکوشند و با بهره گیری از زندگانی حضرت معصومه (س) دختر انقلابی و اسلامی جامعه باشند.

او همچنین با گلایه شدید از دوچرخه سواری برخی از بانوان بافقی در ملا عام ، تصریح کرد: مسئولان برای رفع این مشکلات اقدام اساسی کنند و نگذارند برخی با اعتقادات و حرمت شهر بازی کنند.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: بافق شهر شهید پرور و انقلابی است و هرگز اجازه نخواهد داد این ارزش‌ها در شهر پایمال شود.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز تبلیغات اسلامی به تشریح خدمات این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: این نهاد انقلاب ۳۹ سال پیش به فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد و خدمات بسیار ارزشمندی را در حوزه فرهنگ و دین به جامعه تزریق کرد.

تاکید بر ضرورت رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی برای مقابله و پیشگیری از کرونا، تشریح جایگاه اذان در جامعه و ضرورت انجام وظایف دینی و اعتقادی از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل