سالن زيبايي « اَوين »

به گزارش هفته نامه افق کویر، “محبوبه حسن خانی” مدیریت سالن زیبایی ” اَوین ” آرایشگری موفق، و دارای مدارک تخصصی میکروبلیدینگ، میکاپ آرتیست، شینیون و کار با مواد شیمیایی به صورت حرفه ای با اخذ پروانه کسب از اداره اصناف در خیابان عدالت فرعی ۲۷ مشغول به فعالیت است.
” بانو حسن خانی ” بیان کرد: تمامی مدارک تخصصی را همراه با گذراندن دوره های متعدد در سالن های زیبایی معتبر تهران اخذ نموده، و تمامی خدمات در این سالن بروز به مشتریان ارائه می گردد.
وی با اشاره به رضایتمندی مشتریان در این سالن زیبایی تصریح کرد: اگر در حین خدمات دهی به مشتریان، کار میکاپ، شنیون و… مورد پسند مشتری واقع نشود، درهمان لحظه به دلخواه مشتری تغییر در خدمات صورت می گیرد. و رضایت مشتری برای من بسیار ارزشمند است.
مدیریت سالن زیبایی ” اَوین ” عنوان کرد: در هنگام رنگ نمودن موها؛ اگر از مواد بی کیفیت استفاده گردد قطعا دچار ریزش مو و حتی سوختگی پوست سر خواهد شد. و خوشبختانه کار با موادشیمیایی با کیفیت جهت رنگ در این سالن بصورت کاملا ًتخصصی انجام می شود؛ و افراد بسیاری به این آرایشگاه مراجعه و رضایت کامل خود را اعلام داشته اند.
وی موفقیت و پیشرفت در کار خود را استفاده از با کیفیت ترین مواد و گذاشتن زمان کافی و تخصص می دانم.
مشتریان عزیز، جهت تعیین وقت می توانند با شماره همراه: ۰۹۱۹۴۶۵۵۷۸۲ تماس حاصل و نمونه کارهای سالن زیبایی ” اَوین ” را در پیج اینستاگرام به آدرس:MAHBOOB-HASANKHANI دنبال نمایند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”