شهرکی بدون امکانات رفاهی

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ شهرک امام حسین (ع) بافق چندین سال است که از سکونت شهروندان در آن مکان می گذرد و هنوز با گذشت زمان، ساکنین گلایه مند نسبت به عدم امکانات رفاهی هستند. که در این باره گزارشی توسط خبرنگاران ما؛ تهیه شده است.
فردی ۴۵ ساله که تمایل به معرفی خود نداشت، گفت: هیچ گونه فضای سبزی در این شهرک وجود ندارد. فضای آموزشی، بازی برای بچه ها احداث نشده و حتی مغازه ای در این شهرک نیست.
وی افزود: اگر به اطراف نگاهی بیاندازید، کاملا قابل مشاهده است که این شهرک هیچ گونه امکاناتی ندارد. اما؛ به نام شهرک احداث شده است.
این شخص میانسال ادامه داد: خوبی این شهرک این است که محیطی آرام و از امنیت بالایی برخوردار است.
بانویی که در آن حوالی بود، بیان داشت: من کاملا راضی هستم . حتی در حال ساخت مدرسه در این مکان هستند که امیدوارم هرچه زوتر به اتمام برسد.
“زهرا ابراهیمی” بانویی دیگر گفت: مکان بسیار خوبی است؛از شهرداری کمال تشکر دارم. اما؛ این شهرک نیازمندپارک و فضای سبز و مستلزم یک مدرسه است.
عبداللهی یکی از ساکنین شهرک امام حسین(ع) در این باره گفت: پیدا کردن آدرس بسیار مشکل است و فضای سبز ندارد، قول مغازه به مردم دادند ولی خانه واگذار کردند و هیچ مغازه ای نیست، مسجد ندارد و مدرسه ای را تازه شروع به ساخت کردند و یکی از آنها افتاده است.
وی ادامه داد: اصلاً تابلو ندارد و برای گفتن آدرس باید بگوییم کنار اداره گاز که تازه تاسیس شده و سپس کوچه به کوچه آدرس دهیم تا به خانه ما برسند. سر یک کوچه سه تابلو گذاشته شده و فردی ابتدای کوچه بایستد نمی داند از کدام طرف برود.

سارا شفیعی- حدیثه امیریان|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از