یک نماینده مجلس رئیس جمهور را تهدید کرد | میوه که سوا نمی‌کنند!   عضو کمیسیون امنی

ت ملی مجلس گفت: اگر قرار باشد تفسیری در راستای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مجلس صورت گیرد، مجلس این وظیفه را برعهده دارد و دولت در جایگاهی نیست که بتواند قانون را تفسیر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، ابراهیم عزیزی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرو اجرای «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مجلس براساس تفسیر دولت، گفت: قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» در نوع خود بی نظیر است و در راستای اقتداربخشی به ایران و صنعت هسته‌ای کشور تهیه شد.

وی تاکید کرد: دولت حق هیچگونه تفسیر در این قانون را نداشته و این مسئله از جمله وظایف شورای نگهبان است.

عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس تصریح کرد: اگر قرار باشد تفسیری در راستای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مجلس صورت گیرد، مجلس این وظیفه را برعهده دارد و دولت در جایگاهی نیست که بتواند قانون را تفسیر کند.

عزیزی با بیان اینکه رئیس جمهور تکلیف اجرای قوانین را برعهده دارد، اظهار کرد: همچنین رئیس جمهور نمی‌تواند قوانینی که به مذاقشان خوش می‌آید اجرا و سایر قوانین را اجرا نکند، مگر رئیس جمهور میوه خریداری می‌کند که بگوید می‌خواهد میوه سوا کرده را خریداری کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید بدون هیچ عذری قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» را اجرا کند، تاکید کرد: چراکه ما در این قانون جرم انگاری کرده و عدم اجرای این قانون از سوی رئیس جمهور و سایر مسئولین تبعات دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در