ارتقای بانک ملی آهنشهر بافق به تنها شعبه درجه یک استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون کسب ارتقا بانک ملی شعبه بافق، به درجه یک استان به سراغ مهدی برزگرانی رییس شعبه رفت و با وی گفتگویی انجام داد:
افق کویر:چه خدماتی بانک ملی ارائه میدهد؟
خدمات بانک شامل” بام”، “بله”،” شصت”،” رمزبان”،” ایوا”، همراه بانک، تسهیلات و ضمانتنامه … می باشد و مشتریان عزیز می توانند در سایت بانک bmi.ir مشاهده کنند. مهمترین و بهترین خدمات غیر حضوری بانک ملی در ایام کرونا همراه بام ملی هست که دارای امنیت بالایی می باشد ومشتریان می توانند، کلیه کارهای بانکی را در محیطی امن انجام دهند. در کنار آن همراه بانک “بله” و “ایوا” خدمات را تکمیل می کند. بانک ملی مرکزی دارای باجه کارگشایی می باشد که مشتریان می توانند با گذاشتن طلای خود در اینجا هم وام قرض‌الحسنه و هم جعاله دریافت کنند و هم طلای خود را در جای امن بگذارند.
بانک ملی مرکزی دارای صندوق اجاره ای می باشد که تمام مشتریان همه بانک‌ها بافق می توانند از اجاره آن بهره ببرند و اشیا قیمتی و اسناد مهم خودشان را در آن نگه داری کنند ودیگر نگران طلا ، اشیاء قیمتی و اسناد مهم خود نباشند، همه را به بانک ملی بسپارند که هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی می درخشد.
افق کویر: تسهیلاتی که بانک به افرادی که شغل یا حرفه ای ایجاد می کنند، چیست؟
بانک ملی در تمام بخش‌های خدمات، تولیدی، بازرگانی و مسکن تسهیلات کلان و خرد پرداخت می نماید، تسهیلات خرد در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌گردد و اشخاصی که شغلی را ایجاد می کنند به مقدار مناسب با تائید کارشناس تسهیلات بانکی پرداخت می گردد، جهت اصناف بافق هم که فروش قسطی دارند و چک مدت دار از مشتری تحویل می گیرند، می توانند تسهیلات خرید دین بگیرند که چک‌های سررسید آینده آنها سریع به پول نقد تبديل شود و سرمایه در گردش داشته باشند.
افق کویر: سرمایه گذاری در بانک در قالب سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت چه مزیت هایی نسبت به بورس دارد؟
سرمایه گذاری در قالب سپرده کوتاه مدت و بلند مدت دارای سود ثابت ماهیانه می باشد؛ ولی بورس از ریسک بالایی برخوردار است و سود آن متغیر است. برای سرمایه گذاری در بورس بهتر است سهام خوب را بشناسیم و از مشاورین بورس کمک بگیریم و در بلندمدت به آن نگاه کنیم.
افق کویر: با توجه به اینکه مردم تمایل دارند به سمت طلای آب شده، سکه یا بورس بروند، بانک ملی به خاطر جذب این سرمایه ها چه کاری انجام داده است؟
بانک ملی سرمایه گذاری در بورس را برای مشتریان از سود حداقل ۱۸ درصد به بالا را دارد، سکه و طلای آب شده نگه داری آن خیلی سخت و همراه با نگرانی و سرقت می باشد، بنابراین سرمایه گذاری در ارز و طلا توصیه نمی شود.
افق کویر: چه عاملی باعث شد که به عنوان شعبه یک استان یزد شناخته شوید؟
عامل عمده ارتقای بانک ملی آهنشهر به تنها شعبه درجه یک استان یزد، سپرده جاری کوتاه مدت، بلند مدت و در کنار آن آیتم های دیگر مثل پرداخت تسهیلات، فروش خدمات ، صدور ضمانتنامه و خدمات غیر حضوری و … می باشد. با توجه به اینکه این شعبه خاص شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ایجاد شده، از مدیریت محترم سنگ آهن بافق و پرسنل آن تشکر نموده، همچنین از شرکت “جهاد نصر” ،” معدنچیان” ،” مبتکران” و”نسیم سلامت” و مشتریان محترم این بانک که ما را در رسیدن به این هدف یاری کردند، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم، بدون شک این موفقیت ارزشمند مختص یک مجموعه نیست و می تواند افتخاری برای یک شهرستان و حتی استان محسوب گردد.
افق کویر: سخن پایانی؟
در پایان از تمام مشتریان و همچنین مشتریان بانک‌های دیگر بافق تقاضا دارم، اشخاصی که با شما تماس گرفته و شما را برنده اعلام می کنند، اطمینان نکنید و جواب ندهید؛ اگرکدی به گوشی شما فرستاده شد، به هیچ وجه در اختیار شخص دیگری قرار ندهید؛ حتی المقدور با بانک تماس بگیرید تا مطمئن شوید. تماس گیرندگان از خط ایرانسل و یا رایتل با شما تماس می گیرند. همچنین در خرید اینترنتی دقت کنید، سایت وارد شده جعلی نباشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام