“علیرضا خدابخشی “به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بافق معرفی شد

به گزارش هفته نامه افق کویر، پنجشنبه ساعت ۹ صبح مورخ ۱۸ دی ماه سال جاری، آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بافق با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد، فرماندار بافق و جمعی از مدیران ادارات و دهیاران شهرستان بافق در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق تسلیت ایام فاطمیه(ع)، با توجه به شرایط کنونی کشور، گفت: یکی از اتفاقات بزرگ تاریخ و صفات بارز حضرت علی (ع) که گفته شده صبوری و متانت آن حضرت است.
ایران یک کشور صلح دوست است و به فکر جنگ نیست برعکس آن چیزی که می گویند وجرقه ای زده شود تا به بهانه آن وارد مرز ها شوند و اتفاقات ناگواری بیفتد البته با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری تاکنون دشمنان نتوانستند خدشه ای به نظام و کشور وارد نمایند و می دانند اگر کوچکترین حرکتی انجام دهند با پاسخ محکم مواجه می شوند.
وی تصریح کرد: بعد از اینکه من وارد فرمانداری شدم، پور امینی با نظر خودشان منجر به این شد از مجموعه بروند، داوود پورامینی فردی پر تلاش، اخلاق مدار و متین بودند و کار کردن با ایشان سعادت و لذت بخش بود قعطاً در ادامه کار به هر نحو ممکن در جای شایسته از ایشان استفاده می شود. پورامینی به عنوان بخشدار مرکزی در امور روستاها موفق بود.
وی با اشاره به سوابق “علیرضا خدابخشی” در دهیاری و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری و مدیر عامل شرکت تعاونی این شهرستان گفت: خدابخشی یکی از دهیاران برتراستان یزد به شمار می رود و با رای اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی بافق به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد و انتخاب خدابخشی به عنوان مدیرعامل از سوی دهیارانی بوده است که توسط شورای اسلامی روستاها مشخص شدند و از وی حمایت می کنند چون ایشان را انتخاب کردند.
فرماندار بافق خاطر نشان کرد: فرصت ها و گذشت زمان و این که آیا عملکرد طرف به چه صورت هست همه چیز را مشخص می کند. چیزی که برای ما مشخص است با تجربه و ارتباط خوبشان چه در سطح شهرستان و چه در استان می تواند بخشدار موفق استان و کشور باشد. در این دوره انتظاری که از آقای خدابخشی به عنوان بخشدار مرکزی داریم، برگزاری انتخابات است و برگزاری انتخابات مهم ترین برنامه های اجرایی وزارت کشور است
وی در پایان گفت: انتظار داریم وی قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کند فصل الخطاب ما در انتخابات قانون است، امانت دار بودن از رای مردم، صحت و درستی در برگزاری انتخابات مهم است که امیدواریم از این برنامه سربلند بیرون بیاید.
” محمد علی شاه حسینی” مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد ، تبریک انتصاب “علیرضا خدابخشی” به عنوان بخشدار مرکزی بافق در ادامه گفت: داوود پورامینی بهترین بخشداران استان بود ایشان یک جوان بومی از شهرستان متدین، منسجم و متحد بافق می باشد بخشدار مرکزی باید با سعه صدر و آغوشی باز پذیرای اقشار مختلف مردم بویژه روستاییان باشد، باید سنگ صبور و پیگیر امور مردم بود و رمز موفقیت بخشدار مرکزی بافق، اشرافیت بر قانون، همراهی با مسئولان، مشورت در امور، انسجام و وحدت است و برای ایشان در تمام فعالیتهای کاری آرزوی موفقیت کرد.
علیرضا خدا بخشی گفت: از نظرات شما استفاده می کنم و امیدوارم روز های خوبی را در کنار هم داشته باشیم . اگر حرفی، انتقادی هست من همیشه اماده ام که جوابگوی شما باشم و در کنار شما هستم و از نظراتتان استفاده می کنم تا بخش خوبی داشته باشیم و هدف های مهم و اساسی را پیگیری و مشکلات را رفع کنیم.
در پایان جلسه حکم مسئولیت “علیرضا خدابخشی “به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بافق اعطا و از تلاش های “داود پورامینی” تقدیر و تجلیل شد.

سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی