گفت و گو با برخی اهالی خیابان امام رضا(ع): ۲ هفته ای یک بار در این منطقه تصادف رخ می دهد

به گزارش هفته نامه افق کویر، تماس تلفنی یکی از ساکنان خیابان امام رضا(ع) ۲۷ به دفتر هفته نامه افق کویر مبنی بر این که در این خیابان تصادف رخ داده است خبرنگار این هفته نامه به آن محل رفت تا موضوع را از نزدیک جویا شود.
یکی از اهالی این منطقه که حاضر به معرفی خود نشد گفت: مشکلی ما اهالی منطقه در میدان وسط خیابان امام رضا(ع)داریم، این است که ۲ هفته ای یک بار در این منطقه تصادف رخ می دهد؛ حتی چند سال گذشته فوتی هم داشتیم، چندین بار به شهرداری و راهنمایی و رانندگی اطلاع دادیم و متاسفانه تا کنون این مشکل رفع نگردیده است.
شهروند دیگری گفت: چند سال است این خیابان احداث شده و هنوز این فلکه را درست نکرده اند، چندین بار تصادف و کشته داده است، به خاطر فضای سبز آن اصلا دید ندارد و ممکن است افرادی که آشنا با این خیابان نباشند با وارد شدن به لاین دیگر که خلاف نیز حساب می شود منجر به تصادف و حوادث ناگوار آن منتهی شود.
در پایان مرد ۳۵ ساله بیان کرد: این میدانی که شهرداری احداث کرده است معلوم نمی شود میدان است یا سه راه، حتی در وسط میدان درخت کاشته اند که دید رانندگان را کاهش داده است ما از مسئولین شهر خواهشمندیم که این موضوع را رسیدگی کرده و از هفته نامه افق کویر به خاطر درج خبر و این که صدای ما را به گوش مسئولین می رسانند نهایت تشکر و سپاس را داریم.

معصومه غلامرضاپور-سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام