اولین معلم جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند

اولین معلم جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند
به مناسبت هفته معلم، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، ضمن عرض تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان و معلمان دلسوز دیار و سرزمینمان و تسلیت شهادت استاد مطهری بیان داشت: اولین معلم برای جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند که شما نیز رسالت انبیاء را ادامه می دهید و افتخار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارید.
طولابی نژاد ، ضمن اعلام آمادگی در جهت آموزش در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی تبلیغات بیشماری می کند و شبهات و القائاتی را در بین فرزندانمان ایجاد میکنند که باید در این زمینه مراقب باشیم.
وی گفت: اگر تا دیروز فرزندانمان را برای داشتن گوشی تلفن‌همراه منع می کردیم در شرایط امروز باید حتما تلفن همراه تهیه کنیم و آموزش ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم و این نشان از اهمیت آموزش می باشد.
فرمانده انتظامی بافق افزود: شرایط امروز بسیار حساس است و باید دست در دست هم دهیم و در بحث روشنفکری خانواده ها تلاش کنیم زیرا دشمن در این قضیه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با هدف قرار دادن جوانان و خانواده ها و با ایجاد شبهات باعث از هم پاشیدگی خانواده ها و بی ایمانی بین فرزندانمان شوند.
قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز ضمن اظهار امیدواری در جهت قدم برداشتن در راستای آرمانهای این انقلاب و نظام گفت: امروز کار فرهنگی سخت و دشوار است و با تهاجم فرهنگی که دشمن بکار گرفته حساسیت کار فرهنگی بالا میرود.
قاسم زاده تصریح کرد: در شرایط سخت امروز و با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش ها تعطیل نشد زیرا آموزش تعطیل شدنی نیست و در شبکه دانش آموزی شاد، آموزش ها در حد قابل قبولی انتقال داده می شود و فضای امنی برای دانش آموزان است.
وی گفت: آموزش غیرحضوری را توصیه نمیکنم و کارکرد مدارس فراتر از آموزش های مجازی است و حضور دانش آموزان در بین دانش آموزان دیگر، شرکت در برنامه های مدارس و برنامه های مذهبی از نکات مثبت آموزش حضوری است از طرفی در شرایط امروز، آموزش ها باید غیرحضوری باشد و همچنین مشکلاتی را از جمله افسردگی، مشکلات جسمی و غیره را برای دانش آموزان به همراه داشته است.
این مقام مسئول افزود: بحث آموزش باید جدی گرفته شود و فرزندان در خانه اول یعنی خانواده و مدرسه به عنوان خانه دوم خود آموزش هارا باید صحیح فرا گیرند تا در آینده با آمار جرایم کمتری روبرو باشیم.
قاسم زاده افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه گذاری باشد نه دستگاهی که هیچ تولیدی ندارد و کشورهایی که از نظر آموزشی رشد کردند بحث آموزش را جدی گرفتند و آن را دنبال کردند.
وی در پایان از فرمانده انتظامی شهرستان بافق به عنوان مدیر نمونه کشوری در یگان های انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تلاش های شما در برقراری نظم و امنیت بسیارخوب بوده و جا دارد که از تلاش های شما و همه همکارانتان در مجموعه انتظامی تشکر شود.
در پایان با اهداء سبد گل از مدیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام