برای اولین بار؛ تجلیل از وزرای شعار شهرستان بافق توسط روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

برای اولین بار؛
در آستانه روز جهانی قدس، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی برای اولین بار در اقدامی زیبا و شایسته از ۲ تن از وزرای شعار شهرستان بافق تجلیل نمودبه گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود اما امسال به دلیل وضعیت بد کرونایی و بنا بر دستور ستاد ملی کرونا این مراسم در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی برای اولین بار در شهرستان در اقدامی بسیار زیبا و شایسته تصمیم به تجلیل و تقدیر از وزرای شعار در شهرستان بافق نمود تا از قدیمی ترین افرادی که هر ساله در مراسم روز قدس به عنوان مسئول شعار راهپیمایی (که به وزیر شعار در شهرستان بافق نامیده شده اند) تجلیل نماید.

سید مصطفی فخری بافقی صبح امروز به همراه مدیر مرکز اطلاع رسانی شرکت با حضور در منزل اصغر تفکری و نصرالله تشکری که پس از انقلاب به عنوان مسئول شعار شهرستان بافق فعالیت کرده‌اند  تجلیل کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در دیدار با نصرالله تشکری با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در فضای مجازی گفت: بسیاری از هم نسلی های من از دوران نوجوانی و جوانی با تصاویر و صوت شما از زمان مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا تا راهپیمایی ها و مراسمات مختلف خاطرات بسیاری دارند.

وی ادامه داد: بدون شک در سالهایی که توفیق خدمت داشته اید از شما تجلیل به عمل آمده اما امروز این امر بصورت ویژه با نام وزیر شعار در شهرستان بافق انجام می گیرد و امیدواریم همانگونه که تا امروز در خط ولایت قدم برداشته اید در ادامه راه نیز محکم و استوار گام بردارید و عاقبت شما ختم به شهادت شود.

سپس نصرالله تشکری ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از این امر برای اولین بار در شهرستان بافق،این امر را چیزی جزعشق به انقلاب و ارزش ها ندانست و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته در این زمینه کسی از ما یاد نکرده است و این امر برایم تعجب آور بود، اما باید گفت امروز جایگاه هنر به دست هنرمند آمده است و امیدواریم راه شهدای در مسیر قدس را ادامه دهیم و در این راه گام برداریم و توانسته باشیم در این مدت قدمی مثبت برداریم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام